čtvrtek 28. dubna 2011

Víno a delikatesy

Dnes jsem skoro celý den strávila v Praze v Holešovicích na festivalu Víno a delikatesy. Většina vín byla dobrých, vyzkoušela jsem si portské - červené bylo celkem ucházející, ovšem bílé suché chutnalo už jako nějaká pálenka a sklenička byla cítit po vlašských ořechách. Prostě mi nikdo asi ze suchých na polosladká nepředělá, výjimkou je snad jen Pálava. :-) Poprvé jsem ochutnala Kiwicru od jednoho provensálského vinařství, byla to směs výtažku z kiwi (90%) a merlotu (10%), ale kolem vína to nejspíš jen běželo. :-) Samozřejmě jsem zavítala ke stánku vinařství Vinidi, na jehož degustaci jsme byli před nedávnem. Doporučuji vyzkoušet Müller Thurgau 2010 a pak Irsai Oliver 2010, nechají se klidně i trochu déle uležet, na lahvi byly údajně přibližně dva týdny.
Po dlouhé době jsem taky trochu mluvila francouzsky, ale byl to boj. :-) A vyzkoušela jsem blazer H&M  z mého posledního nakupování v sekáči.

A co vy už jste někdy byli na podobném festivalu? Pokud ano, jak se vám to líbilo?


degustátorka :-D


blazer: H&M (thrift store), t-shirt: Reserved, jeans: ??? From Rgbg, wedges: Humanic, handbag: CK 

Takhle měl přítel otevřenou náruč pro mě :)))

A ná závěr Romči červený trenčkot, který se mi moc líbil ;))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)