úterý 3. května 2011

Beads, bracelets etc.

Dnes pršelo a navíc byla zima, takže nebylo kde fotit. Proto bych vám chtěla bych vám představit pár mých oblíbených kousků z korálů, náramků a řetízků. Řetízky jsem začla nosit někdy od 5. třídy, korálům jsem přišla na chuť až před dvěmi lety. Každý z těchto kousků mám ráda, ale nejčastěji nosím řetízky. Když mám na sobě tričko, tuniku apod. se vzorem a vzala bych si k tomu korále, tak si připadám a ani se mi to moc nelíbí. A důležité přeci je, aby se člověk, v tom čem chodí, cítil dobře. ;)

A jak jste na tom s nošením korálů, náramků a náhrdelníků vy?

Zeleno-modré, červeno-žluto-hnědé a černo-bílé korále a řetízek s motýlky jsou z Yves Rocher jako dárek k nákupu. Růžové korále obsahují magnetit,, takže se dají nosit různými způsoby a přivezla mi je mamka, když byla na školení. Šedé korále jsem si koupila v Camaieu jako odměnu za zkoušku. Prodloužený řetízek s korálky, srdíčky a stužkami jsem pořídila v Takku (sem tam se tam dají najít zajímavý věci). Náhrdelník se záhyby a kamínky jsem objevila v Pimkie v Regensburgu a stál jen 1 euro. :) Korále úplně napravo jsou z C&A, taky ze slevy. Stříbrný řetízek jsem si pořídila kvůli přívěskům (všechny Swarovski). Zlatý řetízek s příveškem brusle je srdeční záležitost, koupila mi ho mamina, když jsem byla v 8. třídě na závodech v Příbrami. Modrý náramek mi koupil přítel, když jsme byli na dovolené na ostrově Skopelos, červeno-stříbrný a černo-průhledný je opět dárek k nákupu v Yves Rocher. Korálkový náramek s kytičkami z hematitu jsem dostala od ségry a červený korálkový s kůží mi přivezla mamina z Turecka (modrý kamínek uprostřed údajně chrání před zlými věcmi :)). 

2 komentáře:

  1. Mám troje korálky, ale nenosím je, ty drobnější sem měla párkrát, ale ty výraznější nenosím, spíš bych si vzala výraznější náušnice.

    Když fotím něco takhle, ta si dám na stůl prostěradlo nebo na zem nějakej šátek nebo (naposledy) oblečení s nějakým příjemným a méně výrazným vzorem. Ten koberec nepůsobí moc dobře.

    viz

    http://4.bp.blogspot.com/-j_jbATPZ6BA/TcRom_bucjI/AAAAAAAAA4E/gnTaPuSyoLo/s1600/P5060052.JPG

    http://2.bp.blogspot.com/_n-dyn6NdOJg/TUWdfFKCvrI/AAAAAAAAAoE/eiHBCsorL4E/s1600/1.JPG

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip! Pro příště to vylepším. ;)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)