čtvrtek 23. června 2011

Black&white

V úterý jsem se rozhodla pro nestárnoucí kombinaci bílé a černé. Přítel v ten den udělal ještě státnice, takže jsem na něj pyšná! ;)  Opět jsem si půjčila mamky bílou maxi sukni (ona jí stejně moc nenosí :-)) a hodila se k tomu i taška na laptop. Momentálně je to jediná kabelka/taška, kterou mám v černé barvě. Takže to budu muset napravit. :) Boty jsem pořídila v Gatu, když jsem byla v Příbrami. Jsou pohodlné a mrzí mi, že u nás Gate nemáme. Pokaždý když tam jdu, ať už v Příbrami nebo v Praze, tak s prázdnou neodejdu.

t-shirt: Amisu, skirt: mum's, wedges: Gate, laptop bag: Aukro, necklace: Takko

4 komentáře:

  1. Pěkné botky. A maxi délky ty já moc můžu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle sukně je vážně pěkná, sháním takovou už celou věčnost a zatim jsem nesehnala :(...a ta taška na notebook vypadá vážně dobře, vůbec to neni poznat, že je prvotně k jinému účelu než jen jako kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta sukně je super! a u kabelky bych anni nepoznala, že má být na laptop!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji všem. :)
    Thanks to everybody. :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)