pondělí 13. června 2011

Guess what is it :)

Hádejte, co je na fotce. ;) Malá nápověda - odměna za státnice, co jsem si teď o víkendu koupila. Brzy to uvidíte i na mě.

7 komentářů:

  1. Wow, stunning pieces :)))

    LOVE minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. jsem zvědavá jak to bude vypadat na tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm tipuju to ma maxi šaty z FF? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sukně?:-)
    K jakéto paní? Já k jedné takové chodím už od zimy a jsem pořád naprosto nadšená.. alternativa má své meze, ale jsou mnohem dál, než jsem si myslela..:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Co to je :DD šátek??
    Jsi hrozně krásn,))

    OdpovědětVymazat
  6. Rozluštění najdete v dalším postu. :) Nejblíže je Simone. ;)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)