středa 13. července 2011

New in

Jak jsem včera slíbila, tak dnes něco z toho, co jsem si koupila. Brzo to uvidíte i na mně. A dnes jsem byla po dlouhé době v hračkářství nakupovat, měla jsem smíšené pocity tam stát a vybírat. :)

As I promised yesterday, today something from my yesterday shopping. You will see it at me soon. And today I was shopping in toy shop and I had mixed feelings when I stood there and chose things. :)

skirt: New look, mascara: Magnum by Dermacol, pad into bun
top: Miss Selfridge
top: Bench

4 komentáře:

  1. the skirt is really cute!

    New Post: Roberto Cavalli in Switzerland!
    Would love to have you as a follower

    OdpovědětVymazat
  2. Hi! love your blog! Nominated you for the "One Lovely Blog Award". Visit this link to see the details at

    http://minnja.blogspot.com/2011/07/blog-award-no19.html

    LOVE minnja

    OdpovědětVymazat
  3. tie posledne satocky /top su prekrasne :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)