neděle 17. července 2011

Outfit: 17.7. 2011

Dnes bylo horko, tak jsem zvolila tyto bílé šaty. Mám je už docela dlouho. Jsou ideální do horkého počasí, a proto je balím na každou dovolenou. Zamilovala jsem se do drdolu s vycpávkou, moc se mi to líbí a budu to nosit častěji a taky do kabelky, kterou jsem dostala. Nevejde se mi do ní moje peněženka, takže doklady a peníze mám v malé kapsičce, ale to mi neodrazuje nosit, pokud je to možné. :)

Weather was today hot, so I chose this white dress. I've got it long time. It is ideal to hot weather and for this reason I pack it when I go to holiday. I'm in love with bun with pad, I like it and I'll often wear it and I'm also in love with purse, which I got. My wallet is too big for this purse but I wear it when I can. :)

dress: Orsay, wedges: Marco Tozzi, gifted purse: Guess, sunglasses: Roberto Cavalli, namenecklace and earrings: gift

11 komentářů:

  1. Tak konečně jsem se po pár dnech dostala v klidu na net :), dočetla tvoje články a musím napsat pár věcí, na té promoci ti to moc slušelo, sexy kočka, ty šaty jsou moc zajímavé.Hrozně s emi líbí ta nová minisukýnka a ty růžová kabelka je taky úžasná!A k drdolu nemám do dodat, snad jen,že se ti povedl a já ho taky miluju,na léto ej ideální, není pod vlasama vedro a drží celý den :)....a m imochodem,tyhle šatičky ti taky moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. taky miluju drdol..
    v posledních dnech jen drdol.)) já mám ráda ten hodně vysoko vyčesaný...
    tvůj je bezva .)..M*

    OdpovědětVymazat
  3. Na léto skvělé šatičky :) A tu vychytávku na drdol si musím už taky konečně koupit, vypadá to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím tě, kde sis koupila tu super vycpávku na drdol? Já ji taky sháním...
    Šatičky ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. How sweet is your purse! looks great with this lovely and summer-perfect dress!
    :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten name necklace vypadá skvěle, asi si ho taky pořídím :-)
    Dasdusha - vycpávku na drdol seženeš za dolar na ebay. Stačí zadat "hair bun sponge" :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Bože ďalšie krásne pehavé žieňa ! :)

    http://thatsthestyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. zlatucka si, a ten drdol ti pristane!:)

    OdpovědětVymazat
  9. mirandolina: Thanks a lot!
    Děkuji všem za krásné komentáře. :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)