úterý 20. září 2011

Outfit from Sunday


Neděle byla u nás studená a pršelo. Podzim už klepe na dveře. Byli jsme s přítelovo rodiči a ségrou na tataráku. Konečně jsem si také oblékla sukni, kterou jsem si koupila asi před dvěma měsíci. Sukně teď bohužel skoro nenosím, protože v práci bych neměla mít do výroby v sukni, dále pak nesmím mít odhalená ramena a kolena. Je to kvůli bezpečnosti.  V kanceláři si můžu chodit v čem chci, ale moje pozice vyžaduje do budoucna chození do výrobních prostor.  Takže přemýšlím, jak předpis obejít. ;) Napadlo mi nechat si v kanceláři jedny kalhoty a pokud mám silnější punčochy, tak mám kolena zakrytá. :) Pokud máte nějaký nápad, uvítám ho. :)

Sunday's weather was cold and it rained. The autumn knocks on the door. We were in restaurant with my boyfriend's family. Finally I wore skirt which I bought before two month. Unfortunately I don't often wear skirts beacuse I shouldn't wear skirt in produce at work, then I mustn't have naked shoulders and knees. It's because of safety. I can wear what I want in the office but my position requires going to produce are in the future. I'm thinking how rule pass around. ;) I've got idea - leave the pants in the office and when I wear thicker tights, my knees aren't naked. :) If you have got an idea, I'll be pleased. :)


skirt: Amisu
pullover: Victoria's Secret
t-shirt: Camaieu
heels: Young Spirit
handbag: Guess
headband: ???
gifted namenecklace 

7 komentářů:

  1. Moc pěkná barvička svetříku. A nepomohl by třeba nějaký dlouhý plášť přes běžné oblečení?

    OdpovědětVymazat
  2. Páni tohle ti vážně sekne!!! Jeden z nejkrásnějších outfitů!! :) Nos sukně častěji! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc vám děkuji.
    Jit: Plášť nemáme...
    Skodulka: Já bych ráda, ale máme v práci blbý předpis. Ale už jsem tam pár holek viděla v sukni a punčochách. Tak to taky zkusím a v nejhorším to jistí kalhoty v šuplíku. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jedině silnější punčochy nebo nějaké vzorované, aby ti nešla vidět kůže. Nebo jedině nějaká pěkná delší sukně, teda jestli by mohla být. :)
    Sukně ti moc sluší a svetřík má hezkou barvičku. A musím říct, že máš moc krásnou postavičku! .)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím se Skodulkou. Opravdu je tohle jeden z nejlepších outfitů. Moc ti to sluší!.....M*

    OdpovědětVymazat
  6. No promin, ale tahle taska vedle Guess ani nelezela :D

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)