pátek 23. září 2011

Simple job outfit

 

Dnes jen rychle - jeden z pracovních outfitů. Nic komplikovaného Zamilovala jsem si kalhoty z Manga. Chtěla bych ještě jedny v černé. A už mám promyšlený podzimní wishlist a černé kalhoty do něho patří.

Today just quickly - one from job outfits. Nothing complicated. I fell in love with pants from Manga. I want these one in black. I've got fall wishlist and the black pants are there.


pants: Mango
tee: Orsay
belt: Levi's
vest: Gate
heels: Young Spirit
hanbag: Calvin Klein 

8 komentářů:

  1. Ty kalhoty se mi moc líbí. Outfit je pěkný do práce, ale já bych vyměnila kabelku nebo vestu. Ale tak každému se mi líbí něco jiného. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, líbí se mi boty a ty kalhoty ještě víc, jsou vážně skvělé! Ale nesedí mi vesta s kabelkou, bijí se.. :)
    Jé to se máš s tím spaním. Taky už jdu do hajan :P

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší! Kalhoty jsou super, sáčko je super, botky jsou super....! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji. Vím, že kabelka k vestě nesedí, ale nějak jsem to ráno nepořešila. Do příště se polepším. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. ta vesticka je super..ja som taku tiez mala ale uz sa do nej nenavlecem :D

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)