středa 26. října 2011

My first beauty box

Dnes mi přišel můj první beauty box spolu s časopisem Luxury Guide. Mnoho z vás o něm určitě už slyšelo. V balíčku jsem měla všechno, co tam má být. :) Největší radost mám z kosmetické taštičky s produkty Sisley a vzorečku vůně od Narcisa Rodrigueze. Zítra odjíždím pryč na prodloužený víkend, takže další post očekávejte až příští týden.
Hezký prodloužený víkend všem! :)
Today I got my first beauty box with magazine Luxury Guide. Many of you heard about it. I had everything what should be there. I'm really hapy from cosmetic bag with products of Sisley and small parfum from Narciso Rodriguez. I go away tommorow for longer weekend, so next post will be here next week.
Nice weekend for everybody! :)


4 komentáře:

  1. Mě ještě nedorazil, ale taštička Sisley,hmm:) o v ní je?

    OdpovědětVymazat
  2. Taštička je pěkná a koukej nám ukázat co je v ní! :) já sem si chtěla taky objednat a pak sem zjistila, že to zdražili, tak o tom pořád tak uvažuju... tak uvidíme, třeba se jednou vyhecuju a objednám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to pěkně. Užij si krásně víkend! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tenhle na mne čeká na poště. Měla bych si ho vyzvednout. Popravdě když jsem ale četla zkušenosti všech možných kolem, jak jim přišly jen vzorky.......váhám.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)