pondělí 24. října 2011

Oufit 24.10. 2011


Dnes jednoduše - legíny, delší top, krátký kardigan a oblíbené boty z H&M. A už se těším na prodloužený víkend. Jedeme opět na výlet, tentokrát na víc dní. :)
V práci mi napadlo téma na článek, ale než jsem se dostala k počítači, tak jsem ho zapomněla....
Today's simple outfit - leggins, longer top, short cardigan and favourite shoes from H&M. And look forward for longer weekend. We're going to go for a trip, this time for three days. :)
I had an idea for the post at work but when I was at the computer, I forgot it.... Sorry.


top: Madonna
cardigan: Camaïeu
leggins: Orsay
heels: H&M
pearls: vintage
handbag: Reserved 

7 komentářů:

  1. Pááááni! Nos legíny častěji, strašně moc ti seknou, vypadáš v nich naprosto úžasně! :) K tomu krásné doplňky (už sem ti psala, že kabelka je úžasná??? ANO, psala! :D) Prostě božské! :* A koukej si na nápad vzpomenout, jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. bože ako si rozkošne pehatá :)

    OdpovědětVymazat
  3. love the heels! so cute

    love from San Francisco,
    Britt+Whit

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za hezké koemntáře. :)
    Skodulka: Já si fakt nemůžu vzpomenout. :D Asi si to začnu někam psát...
    Thanks a lot. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, ty pihy aaach :) jinak kombinace růžové a modré mě dostala :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)