úterý 6. prosince 2011

Prague in the evening


V pátek po práci jsem se vypravila na výlet do Prahy. Večer jsem se s přítelem prošla po centru a nábřeží Vltavy, pak jsme si dali večeři a přespali u kamaráda. Fotky jsou focené bez stativu, takže se omlouvám, že nejsou tak kvalitní. Večerní Praha je opravdu hezká, hlavně nábřeží a centrum. Zvolila jsem tuto pohodlnou kombinaci, protože jsem věděla, že budeme oba dny hodně chodit. Dlouhý svetr jsem sháněla docela dlouho a nakonec jsem ho sehnala v obchodě Cropp Town, kam skoro nechodím, protože se mi tam skoro nikdy nic nelíbilo. ale minulý týden jsem tam ze zvědavosti zavítala a koupila si tento. Co na něj říkáte?
On Friday after work I went for a trip to Prague. In the evening I walked with my bofyfriend in centre and at the quay of river Vltava, then we had dinner and we slept at my friend. The photos were made without tripod so I´m sorry about quality of photos. Prague in the evening is really nice, especially quay and centre. I chose this comfy outfit because I knew that we walked a lot both days. I looked for the long jumper quite long time and finally I found it in the shop Cropp Town, there I never go because I never chose anything. But last week I went there and I bought this. What do you think about its?




jumper: Cropp Town
leggins: Calzedonia
boots: Marco Tozzi
handbag: Humanic
coat: Top shop
knitted cap: DIY by my friend
gloves: Suzie Smith

3 komentáře:

  1. Svetřík ti sluší! :) Já přes zimu nenosím skoro nic jinýho :D a ty fotky Prahy, nádhera! Achjo, snad se tam taky vydám! :D

    OdpovědětVymazat
  2. LOVELY blog and photos!

    xx,
    Ellen
    http://www.mintgreensubmarine.com/

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)