pátek 30. prosince 2011

Random 27. - 30.12. 2011


Outfit post bude až po Silvestru. Jsem stále dost nastydlá, takže vám přináším fotky z posledních dnů. Na slevy v obchodech jsem se zatím nemohla jít podívat, a tak jsem se mrkla na slevy na internetu. Kabelku jsem si nakonec objednala tu první, dá se lépe kombinovat a chtěla jsem spíše nějakou, co mohu nosit i na ruce. Další věci, co jsem si objednala, uvidíte v některém z dalších postů, až mi všechny věci dorazí. Nevím, zda zítra přidám ještě nějaký post, takže vám přeji pěkného Silvestra, já budu slavit s přitelem a přáteli, do nového roku hodně úspěchů a splnění všech přání!
Outfit post will be after New Year's Eve. I'm still cold, so I bring some pics from last days. I couldn't go to shops watch the sales, then I decided to look some sales at the internet. I ordered the first handbag, it's better for combination and I wanted some handbag which I can wear on hand. The other pieces, which I ordered, you will see in some next post when I got all things. I don't whether I write some post tommorrow, so I wish you nice spending New Year's Eve, I'll celebrate it with my boyfriend and my friends, wish you a lot of success and fulfillment of all your wishes!



1. Nová háčkovaná čepice od babičky.
New knitted hat from my granny.
2. Když jsem nemocná, vaří za mě pizzerie. :)
When I'm ill, the pizzerie cooks instead me. :)
3. Nejoblíbenější povlečení
The most favourite bed-clothes
4. Vosí hnízda
Wasp's nests
5. Tyto košíčky na muffiny mi připomínají trochu Vánoce.
These pottles for muffins rember me a little bit Christmas.
6. Dárek dodatečně k Vánocům od kamarádky, která mě dnes navštívila. Díky Marti! :)
Lately Christmas gift from my friend who visited me today. hanks Marti! :)


9 komentářů:

  1. Takovéhle kochací fotky mám moc ráda :) Strašně ráda pozoruji ostatní, jak žijí, co mají rádi. Ale jen když se s tím samozřejmě dobrovolně pochlubí, nejsem šmírák :D :) A taky jsem pořád nějaká nastydlá, nemohu se toho zbavit.

    OdpovědětVymazat
  2. samé mňamky :) ty košíčky jsou hrozně veselé, hned bych je brala!
    Tobě taky hezkého silvestra a všechno nejlepší do 2012 ;)

    OdpovědětVymazat
  3. mňam,pizza! :D moc pěkné fotky,super :))*

    OdpovědětVymazat
  4. love the coat and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji brzské uzdravení, manžel je také nemocný a já se zatím cítím tak, že to na mne taky leze,takže chápu,že je to otrava, také se budu nejspíš potit v posteli....Děkujeme za přání a Tobě krásný a úspěšný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za přání a moc hezké komentáře. Moc si jich vážím a děláte mi radost. :)
    Thanks a lot for your comments. It's great for me and it makes me happy. :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)