úterý 3. ledna 2012

In the morning


Outfitová rychlovka z dnešního rána. Ano, do práce chodím za tmy a z práce pomalu taky, ve čtyři už se začíná stmívat. Šátek jsem ukradla sestře ze skříně. :) 
Quick outfit shooting from today's morning. Yes, I go to work when it's dark and when I go home from work, it gets slowly dark at 4 p.m. I stole this scarf from my sister's closet. :)


P.S. V březnu má skončit Google friends, takže všichni, kdo mi přes něj sledují a nemají Google+, tak již nebudou vidět. Můžete tedy sledovat dále přes Facebook nebo přes Bloglovin.
In March Google friends finish, so everybody whose follow me threw this and they haven't got Google+ won't be show. You can follow me threw Facebook or Bloglovin.


H&M booties
Amisu skirt
Mango jumper
Calzedonia tights
Topshop coat
Calvin Klein handbag
Scarf stole from my sister's closet
Six headband

4 komentáře:

  1. The images don't work from me but from the items listed, it sounds cute!

    www.raindropsofsapphire.com

    OdpovědětVymazat
  2. You look so pretty!!! Love your coat ;)

    Would you like to follow each other??

    Evi xoxo

    http://thenotebookofafashionlover.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. To se divím Veruš, že se ti chce ráno fotit, já bych na to neměla sílu ani náladu. :) Šátek je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš úžasně, na to v kolik hodin ráno je to focený! :) Já sem po ránu jako mrtvola :D Achjo mě to zrušení google friend connect strašně štve :-/ už to nebude ono.. :(

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)