úterý 10. ledna 2012

New chelsea boots and red top in action


Dnes jsem měla na sobě poprvé boty chelsea, které jsem si objednávala na ebayi. Na to, jak jsou vysoké, tak jsou celkem pohodlné. Červené tričko s dlouhým rukávem jsem sháněla dlouho, ale nikde mi žádné nezaujalo, až na Asosu jsem narazila na toto. Líbí se mi na něm, že to není klasický rolák. 
Zítra se chystám k doktoru, protože se mi na obličeji udělala nepříjemná vyrážka a v tuto chvíli svoje pihy miluju, protože nemít je, tak to každého praští na první pohled do očí. Držte mi palce, ať to zmizí, co nejdříve, protože mi svědí obličej a hezky to rozhodně nevypadá. 
I wore my new chelsea booties first time which I ordered on ebay. They're high but quite comfortable. I searched red top with long sleeves quite long time but I didn't interested in anyone but I found on Asos this. I like that it isn't classic turtle-neck.
Tommorrow I'm going to visit doctor because I've got unpleasure rash on my face and at this moment I love my freckles because if I don't have them, it hit everybody to the eyes. Cross fingers me however it disappear quickly because my face itches me and it doesn't look absolutely nice.  


Ebay chelsea booties
F&F tights
H&M skirt
Asos top
Forever 21 bracelet
Gifted skate necklace
Gifted watch

5 komentářů:

  1. Ježiš ty jsi strašně hubeňoučká!! :) To červené tričko ti vážně sluší! Nos více červené, vážně k tobě jde! :) A ty botičky taky nejsou k zahození! Přeju brzké uzdravení, ať kouká ta ošklivá vyrážka co nejdříve ustoupit! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Klárko za hezký komentář a strašně hubeňoučká nejsem, ale děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja bych vzala vsechny tvoje celenky a zahodila je, tobe tak strasne musi sluset, kdyz mas vlasy kolem obliceje, culiky a dalsi veci...

    a jestli ty nejsi hubena, tak uz nevim!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji. :)
    p.: Mně se ty čelenky zase líbí. :) Culík nosm, ale když ho mám celý den, tak mi pak bolí hlava.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tento outfit jsem nějak přehlédl, je tak jednoduchý až je geniální, červená super a bez botek by to asi nešlo. Marná sláva, vyšší jsou prostě o hodně lepší.
    Aleš

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)