pondělí 23. ledna 2012

Pink pants with fur


Dnes v akci kalhoty, které jste mohli vidět v poslední shopping postu. Kožešinovou vestu jsem měla hlavně kvůli tomu, že mám náběh na zánět ledvin a snažím se držet se v teple. Zbytek už znáte - boty z ebaye, černé tričko z Tally Weijl.
Jinak v práci se to začlo pěkně sypat po tom, co mi odjel šéf. Dnes volal rakouský zákazník a byla šílenost s ním mluvit, to nebyla ani němčina.Už chápu, proč si bavoráci rozumí s rakušákama. Po dnešním telefonickém rozhovoru jsem zralá ještě na jeden semestrální pobyt v Německu. Já vím, proč preferuji e-mailovou komunikaci. :) Ale snažím se to brát pozitivně a jak mi řekl kamarád: "Když se s ním nechceš kamarádit, tak ti může být jedno, co si o tobě myslím, i když mu 2x řekneš, ať to zopakuje a pomaleji" (mimochodem nebylo to nic platné). :)
Today in action pants which you could see in last shopping post. Fur waistcoat I had because I've got unfortunately inclination to nephritis and try to keep in warm. You know other pices - ankle booties from Ebay, black t-shirt from Tally Weijl.
Btw. it's a little big worse in my work when my boss left. Today I had phone call with autrian customer and it was mad spoke with him, it wasn't even German language. I understand why bavarian understand to austrian. Again I need to go to in Germany for semester stay. I know why I prefer communication via e-mail. :) But I try to take it positively and as said my friend: " If you don't want be with him friend, you don't care what he things even if you tell him twice to repeat it slowly" (btw. it was for nothing to tell him this). :)



H&M pink pants
Boohoo faux fur waistcoat
Tally Weijl t-shirt
Ebay ankle booties
Marc.B (Asos) tote bag
Gifted gracelet from my mum

22 komentářů:

  1. Botky, kalhoty i kožíšek se mi moc líbí!
    Doufám, že ti bude brzo lépe. :* Na ledviny musíš být opatrná. Já momentálně ležím doma se silným zánětem močáku a zase mám antibiotika. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on to bude možná nakonec močák, tak ať jsme brzy fit! A moc nepřidává lítat v práci a řešit problémy,ale na neschopenku nechci. :-/ A děkuji moc za pěkný komentář. :)

      Vymazat
  2. No jo každý máme niečo čo musíme zvládať ...
    pekné boty aj kožúšok

    OdpovědětVymazat
  3. i love the way that how you combine your fur cardigan with pinky pants! loveee!
    xoxo

    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    OdpovědětVymazat
  4. krásná kožešinka i kalhoty,skvělý outfit <3

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší...kožešinky miluju!! a růžovou taky :-D

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezký,líbí se mi moc ta kožešina:)

    OdpovědětVymazat
  7. Kožíšek ti moc sluší a hrozně se mi líbí ty boty!
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  8. pink pink pants,, nice * =)

    http://www.eyeonmenow.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji vám za opravdu moc milé komentáře! :)
    Thaks you for your really lovely comments! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Asi som sa zamilovala do tvojich topánok. <3 sú fakt úplne dokonalé, o takých snívam už ten piatok :D A krásne si to všetko zladila, aj s tými nohavicami (tiež láska <3) :D

    A pekný blog :)

    OdpovědětVymazat
  11. Žůžové kalhoty jsou super a kožešinovou vestičku Ti upřímně závidím! :-) A tak hlavně, že jsi rozhovor zvládla, já bych nebyla schopná říct asi ani bů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím, ale v té němčině je to fakt peklo. A děkuji! :)

      Vymazat
  12. Jsi šikovná, že si ze sebe vůbec něco vypravila, já většinou když na mě někdo promluví jinak než česky, tak se dlouho nevzmůžu na nic jiného než "eeeeh, mmmmmh" :-D ale i v tý češtině to je stejný :-D No nic, Tobě to zase moc sluší, moc se mi líbí Tvoje botky a vestička je taky skvělá a ještě když hřeje :) Hlavně ať tě nemoc neskolí a jsi zdravá jako řípa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Ale je to bída ta moje němčina, když slyším šéfa, jak šprechtí, tak mi přijde, že nic neumím. :D

      Vymazat
  13. Super kombinace, akorát bych možná dala vlásky do culíku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Culík příště - měla jsem umyté vlasy a nedržel by mi. ;)

      Vymazat
  14. boty sú moc dobré!


    www.juliettefashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ten outfit se mi moc líbí :-) Jen tak dál... !

    www.czechblondyn-blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Good !!
    Most of us love with your publish.Continue to keep Posting...
    Many thanks discussing., helpful information.

    InSinkErator H-ViewSN-SS Involve View Hot Water Dispenser, Satin Nickel

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)