úterý 20. března 2012

Daily routine: Face care

Dnes bych se s vámi chtěla podělit o to, jak se starám o svůj obličej. S postupujícím věkem začala být moje pleť náročnější a já zjistila, že mi nestačí už jen krémy na normální / smíšenou pleť. Vyměnila jsem je za hydratační. Přes měsíc používám hydratační krém od Sephory na normální pleť nemůžu si ho vynachválit. Vše, co píšou na obalu je podle mě pravda. Pleť je po použití krému krásně hydratovaná a příjemná na dotek. Krém bych doporučila všem, kteří mají normální pleť i s mastnější T-zónou a také na sušší pleť. Sephora má stejný krém jinak i na suchou pleť. Cena je myslím 390 Kč.
Today I want to share with you how I care about my face. When I become older and older, it needs more care and I knew that I need something more moisturizing than creams for normal / combined skin. I cheaged them for moisturizing. More than moth I use  face cream from Sephora for normal skin and I'm satisfied. All what is written on the cover is true. My face is hydrated and nice for touch. This face cream I recommend to all whose have normal skin even eith oily T-zone and also for a little bit dry skin. Sephora has got the same cream for dry skin. Price is about 16 Euro.



Spolu s pleťovým krémem jsem si koupila i oční roll-on. Na něm se mi nejvíc líbí 3 malé roll-ony díky kterým se krém dobře roztírá. Má jemnou konzistenci, oční okolí opět hydratuje a rozjasní. Vrásky po něm nezmizí, ale kruhy pod očima se zmírní po dlouhodobějším používání. Netrpím na nijak velké kruhy po očima, ale i tak ho používám a je to poznat. Cenu si přesně nepamatuji, protože jsem ho kupovala v akci 1+1, ale tuším, že stojí 250,- Kč.
I bought also eye roll-on with face cream. I like three small roll-ons with which is the application better. It has got soft consistency, it hydrates and illumantes area around eyes. Wrinkles don't disappear but circles under the eyes is reduced after longer using. I don't suffer so much to circles but I use it and results are visible. I don't remeber the price because I bought in action 1+1 but I think it costs 10 Euro.

Peeling jsem chtěla už delší dobu, ale odhodlala jsem ke koupi až po tom, co jsem si přečetla recenzi na tento u Dashulky. Peeling je rozdělen na dvě části  - zelenou a bílou, jak můžete vidět z fotky. Zelená část je hrubší a je určená na oblast T-zóny. Bílá je jemnější a má takovou želátkovitou konzistenci, takže mi chvilku trvalo než jsem se ji naučila nabírat. Póry pěkně vyčistí, ale mě vysušuje, takže nutnost na mazat se krémem. Každopádně po jeho použití a namázání mám obličej jako dětskou prdelku. :) Ceny je tuším 360,- Kč.
I want some peeling long time but I decided to buy this one after reading review on Dashulka's blog. Peeling is divided into two parts - green and white which you can see on picture. The green part is more abrasive and  it's for T-zone. The white part is finer and the consistency is like jelly, So I had to learn how to work with it. It cleans the poruses but after using my skin is dry and I have to use face cream. In any case after usingthis peeling and cream my face is soft like baby ass. :) The price is about 14 Euro.

Všechny výrobky jsem si kupovala sama, nikdo mi nesponzoroval.
All these products I bought by myself, nobody sponsored me.

4 komentáře:

  1. ten peeling vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten peeling už jsem viděla a vypadá fakt dobře.. :) a docela jsi mě nalákala na ten roll-on, protože kruhy pod očima mám příšerné.. teď mám tedy na zkoušku roll-on od Essence, tak uvidíme, kdyžtak příště zkusím tento :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já asi zkusím ještě i další výrobky Sephora, třeba nějakej krém, až mi dojde, přijde mi, že jejich výrobky jsou moc fajn :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)