pondělí 26. března 2012

Fifth and sixth day: Blazer in two outfits


Víkendové outfity se nesly v jednoduchém stylu. Neměla jsem ani moc času vymýšlet nějaké složité outfity. V sobotu večer jsem byla na Zahradnickém plese a můžu říct, že to byl jeden z nejlepších plesů, který jsem kdy navštívila. Jinak si užívám krásného jarního počasí a doufám, že vy také. :)
Weekends outfits were in simple style. I didn't have so much time to think about difficult outfits. On Saturday evening I was at Garden Ball and I can say, it was one of the best balls I visited ever. Btw. I enjoy beautiful spring weather and hope you, too. :)


Kenvelo pants
Next blazer
Orsay t-shirt
Tod's shoes
Levi's belt
Guess handbag


Next blazer
H&M skirt
Calzedonia tights
Forever 21 t-shirt
Orsay bolero
Young Spirit heels
Forever 21 bracelet


8 komentářů:

  1. Obě verze sáčka se mi moc zamlouvají, ještě o něco víc snad ten druhý, takový veselý :-) A na ples bych taky ještě šla, no už se těším na další plesovou sezonu... Ale v létě to budou alespoň fesťáky, které mám taky hrozně ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Potrebovala by som bledé nohavice najlepšie nejaké jemne béžové keď sa tak na teba pozerám lebo biele by to u mňa neprežili bez ujmi ani jeden celí deň ...ale tebe to v nich pristane ...a myslím že i to sačko sa k ním fakt hodí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Musím si dávat pozor, abych se někd nezašpinila.

      Vymazat
  3. nice outfit!



    http://www.vigilantlense.com/

    OdpovědětVymazat
  4. veronika i love your style! nice post

    visit my blog...giveaway for u!!!

    dior nail polish giveaway!!!!

    http://uptoday.it/2012/03/dior-nail-polish-giveaway/

    http://uptoday.it/2012/03/dior-nail-polish-giveaway/

    http://uptoday.it/2012/03/dior-nail-polish-giveaway/

    OdpovědětVymazat
  5. Ta 30 denní výzva je super, budu to sledovat (ostatně já tě sleduju pořád :D, ale na tohle se fakt těším moc) a jsem moc zvědavá,jak budeš kombinovat,myslím, že jsi ty kousky vybrala moc hezky a bude se ti to dobře skládat :). Zatím se mi nejvíc líbil včerejší příspěvěk :).

    P.S. Veru, to je jasný, že za názor se nezlobím nikdy, i kdybys mi napsala, že vypadám jak opice ( na to jsem koneckonců zvyklá, haha :D), tak budu v klidu :D, to je přece normálka, že se každému líbí něco jiného ;), vždyt jsi nenpsala vůbec nic špatného, netřeba to vůbec řešit :* ;). krásný večer :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Péťo. :) Nepsala bych ti, že vypadáš jako opice nebo cokoliv jiného. Jen jsem řekla svůj názor a když nechválím, sbažím se psát konstruktivně.

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)