pátek 2. března 2012

Nude skirt



Dnešek byl jako jarní den a tomu jsem i přizpůsobila svůj outfit. Měla jsem na sobě poprvé světle béžovou sukni, kterou budu nosit ještě raději bez punčoch až bude ještě tepleji. Obecně mám nude (omlouvám se, ale nenapadá mi k tomuto slovu český ekvivalent, snad jen "světlý") barvy ráda odjakživa a nejen pro to, že je to teď trend. A ráda bych svůj šatník obohatila ještě o pár kousků v těchto barvách, prozatím mám vybrány jedny lodičky téměř v té samé barvě jako je tato sukně. A jak jste na tom vy? Líbí se vám světlé (nude) barvy?
Přeji vám krásný víkend!
Today was like spring day and I wore to this weather. I wore nude skirt for the first time which I'd like to wear without tights when it'll be warmer. Generally I like nude colours ever and no for it that it's trend now. And I'd like to buy some pieces to my closet in these colours, meanwhile I choose one pair of pumps in the same colour like the skirt. And what you - do you like nude colours?
Wish you nice weekend!

Camaïeu skirt
Camaïeu t-shirt
Old ??? jumper
Marc B. (Asos) handbag
Young Spirit heels
F&F tights
Gifted namenecklace

11 komentářů:

  1. Ja som skôr na čisto bielu ..také to krémová popravde mi moc nejde ..mám sice doma jedno tričko ale je desne priehľadné tak skorej asi moc nenosím ...

    OdpovědětVymazat
  2. Sukně je super, ale moc se mi k tomu nelíbí ten zbytek, nakombinovala bych to s něčím odlišným

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to.Ta barva vypadá moc dobře..:-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. krásná sukně,moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, tahle barva se mi tolik líbí, takže Ti sukni moc chválím! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi ta sukně líbí! :) Nude bara se mi líbí moc, ale nějak ji ve svém šatníku postrádám.. ke mě se asi moc nehodí :(

    OdpovědětVymazat
  7. Ta svetla te uplne rozsvitila, na prve fotce mi pripadas nejaka hubena, nechystas ty se uz do plavek?:DD...M*

    OdpovědětVymazat
  8. Yey, I finally found a new blog to read!!I love your blog!! :)

    xx,

    thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)