sobota 3. března 2012

Sprig wishlist


Nejsem velkým příznivcem seznamů, co bych chtěla, ale tento rok mám jasno v tom, co bych chtěla na jaro. Mentolová barva mi zaujala a chtěla bych sehnat někde sako v této barvě a ideálně se zlatýmim knoflíky. Béžový trnčkot je zákad jaždého šatníku, já mám trenčkot jen ve fialové barvě a chtěla bych ještě klasiku v béžové. Sako v nějaké světlejší barvě bych také ráda sehnala, dá se podle mě dobře kombinovat. Nude lodičky už mám vybrané, jen je chybí objednat. :) Tyto botky od JC bych ráda vlastnila opět ve světlé béžové barvě. A nakonec Longchamp Le Pliage v černé barvě, někdo tento typ kabelek Longchamp nemá rád. Podle mě je to klasika a větší kabelky u mě vedou před těmi menšími.
I´m not a big fan of wishlists but this year I know what I exactly want for spring. I like mint colour and I want ti find somewhere blazer in this colour and with gold buttons. Beige trenchcoat is one of basic pieces of every closet, I!ve got it only in violet colour and I want the one in beige. I´d like find blazer in nude colour. I chose nude pumps yet, just order them. :) These JC shoes I´d like to own again in nude colour. And finally Longchamp Le Pliage in black, somebody doesn´t liek this type of bags Longchamp. In my opinion , it´s classic and I prefer bigger hanbag before small ones.

12 komentářů:

  1. Já chci letos zapojit do šatníku více barev, tak uvidíme.. :D mám zapsaný svůj wishlist v diáři, tak uvidíme co se mi povede sehnat :)

    OdpovědětVymazat
  2. já mám taky nějakou představu co bych chtěla, ale většinou si z wishlistu koupím tak 1/4 :D jsem pozadu, trenčkot ještě nevlastním ale to chystám změnit, jojo, béžový by byl nejlepší, zvlášť teď na jaře..

    OdpovědětVymazat
  3. Ty JC se mi docela líbí, určitě hezčí a nositelnější než ty všemi oblíbený Lita.

    OdpovědětVymazat
  4. s nude lodičkami se ztotožňuji, také bych takové uvítala :-) a JC vypadají taktéž pěkně, vůbec ne tak humpolácky jak na mě působí jejich ostatní :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty botky od JP jsou naprosto skvělý!! A máš pravdu, béžový trenčkot je naprostý základ:)

    Kisses, Lucy:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nice compilation!!

    I am hosting Boticca.com giveaway currently, where you can win $100 worth of jewelery and bags...Just click the link below...I'll wait for you there :)

    Enter Boticca.com giveaway and win $100
    ♡ StylishByNature.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mrkni na stránky Tally Weijl, viděla jsem tam pěkný béžový. Ty druhé botky jsou boží a ze sáček bych si taky vybrala. Až se dostanu do obchodů, musím se po nějakém trench coatu podívat, mám jen koženou bundu a zimní kabát a to se také nehodí ke všemu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám vybrané na Asosu. ;) Tally Weijl mi svými věcmi zatím nezaujala mimo několika basic triček s dlouhým rukávem, které odtamtud mám a jejich kvalita není nijak závratná, ale díky za tip! :)

      Vymazat
  8. Veru,
    moc zajímavý seznámek snů ;-). Longchamp je opravdu klasika, praktická a nadčasová. A sáčka a trenčkoty? Tak bez těch nedám ani ránu. A Tobě tahle vysněná budou moc slušet! Tak ať si všechno pořídíš ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji, jsem ráda, že se vám můj seznam aslepoň trošu líbí. :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)