pondělí 12. března 2012

Vintage founds


Minulý víkend jsem u babičky objevila další dva "poklady", a to dva šátky, z nichž jeden je po prababičce a opravdu nádherný. Je už na něm trochu znát zub času, ale to nemění nic na tom, že je ze 100% hedvábi a kvalitně zpracovaný. Nejen na omak, ale i na pohled je vidět rozdíl mezi hedvábným šátkem a šátkem z polyesteru. Druhý šátek měla moje babička na sobě několikrát a na něm se mi líbí, že je celkem velký. Líbí se vám?
P.S. Stále se můžete zapojit do SOUTĚŽE!
Last weekend I discovered at my granny another "treasure" and they're two scarves, one of them was mum of my granny and it's really beautiful. Its age is visible but it doesn't change anything on that it is made from 100% silk and quality worked. You can feel different on touch and also you can see different between silked scarf and scarf from polyester. The second scarf  my granny didn't wear so often and I like on it its size - it's quite large. Do yu like them?



8 komentářů:

  1. Krasne.Moje babicka byvala taky pekna paradnice a ma uzasnou sbirku bot, kabelek a bizuterie...boty jsou mi sice o par cisel mensi, ale kabelky a bizuterii jsem ji uz pekne probrala.
    Zlate babci:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné úlovky! :) Já jsem taky u prababči ulovila šátek a je to úplně něco jiného, než se vyrábí dnes! :)

    OdpovědětVymazat
  3. J8 mám po babičce jen nějaké bižu šperky, které se rozbily a já je přetvořila.:D Holt je to pořád velká parádnice.;)

    OdpovědětVymazat
  4. jj babičky jsou na tohle super, taky jsem v její skříni ledacos objevila

    OdpovědětVymazat
  5. joj, mne sa páči ten kvetinkovaný :)

    OdpovědětVymazat
  6. The scarves are amazing! Made from silk hmmm best for skin!

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)