pondělí 30. dubna 2012

In love with nude heels


Zamilovala jsem se do těchto světle béžových lodiček. Myslím si, že se ho dí téměř ke všemu, co mám ve svém šatníku. Bohužel se mi na nich nějakým nedopatřením udělaly černé šmouhy. :-/ Pokud víte, jak je odstranit, vaše rady uvítám. Top s holými zády jsem kupovala už před několika měsíci a v práci jsem v něm budila celkem pozornost. A plánuji si koupit další kabelku Longchamp Le Pliage, vejde se do ní vše, co potřebuji a takových kabelek není nikdy dost. :)
Přeji všem hezký volný den a dámy, ať vás pánové nezapomenou políbit pod rozkvetlým stromem, abyste neuschly. :)
I fell in love with these nude pumps. I think they look good with almost everything what I have in my closet. Unfortunately I made on them some black sudges. :-/ If you know how clean them, I'll greet it. I bought top with naked back before some moths and I attracted attention in job. And I plan to buy other bag Longchamp Le Pliage because its size is good for me and there isn't enough of these types of handbags :)
Wish you nice free day and ladies, gentlemen won't forget to kiss under the tree in bloom sothat you don't dry up. :)


H&M pants
Forever 21 top
Asos pumps
Longchamp handbag
YR, Forever 21 and gifted bracelets
Swarovski necklace

14 komentářů:

  1. Beautiful love! You look wonderful. Your blog is lovely too!
    I would really be so incredible, if you could check out my latest post!
    XOXO
    Morgan
    http://thesocialboutique.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný, na podpatkách ti to prostě sekne! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem od Vás z práce a fandím Vám, že jste originální, i když většina Vaši snahu neocení. Váš top budil pozornost, to je pravda, ale nebylo to topem samotným, nýbrž podprsenkou, která ač v tělové barvě, se do výstřihů prostě nenosí:

    http://www.modnipeklo.cz/2011/05/slecno-kouka-vam-ne-to-uz-fakt-nema-cenu/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor. Ano, vím, že podprsenka by neměla být vidět, ale nejsem tak odvážná, abych vyrazila v tomto topu "na ostro". :)

      Vymazat
  4. Růžová mi k Tobě prostě skvěle pasuje, navíc tyhle Tvé lodičky se líbí i mně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lodičky vypadají nádherně, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)