čtvrtek 14. června 2012

In love with scented Mel shoes


Dnes jsem měla poprvé na sobě balerínky Mel. Rozhodla jsem je nakombinovat s mentolovými kalhotami ze Zary, basic bílým tričkem, masivnějším náhrdelníkem, oblíbenou kabelkou Longchamp, a protože bylo celkem chladno, tak jsem zvolila i kardigan. Původně jsem si chtěla vzít sukni nebo šaty, ale vzhledem k tomu, že jsem auditovala a počasí nebylo nic extra, tak to nakonec dopadlo takto. Zítra už má být teplo, takže se těším na to, až se budu moci vyletnit. :) Těšíte se také na hezké počasí?
Today I wore Mel ballerines for the first time. I decided to mix them with mint pants from Zara, basic white t-shrit, robust necklace, favourite Longchamp handbag and because the weather was colder I also wore cardigan. Originally I wanted to wear skirt or dress but today I did an audit and also the weather wasn't nice, so I chose these pieces. Tommorrow it should be warm and I'm looking forward to wear summer clothes. :) Are you looking forward to nice weather, too?


Zara pants
Mel shoes
H&M t-shirt
H&M necklace
H&M cardigan
Longchamp handbag
Bentime watch
Random bracelet from Greece

28 komentářů:

  1. Tak mám ty samé :) taky jsem je včera měla a jsou fajn, až na to že mě trochu tlačí :D

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem se právě chtěla, zda netlačí? Přizpůsobí se?

    Moc se mi líbí náhrdelník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě balerínky netlačí a myslím, že se přizpůsobí, sedí mi dobře. Pantofle mi sedí perfektně a jsou super pohodlné! :) jinak co se týče toho, zda mám úzkou nebo širokou nohu, tak včera si je známá zkoušela a říkala, že mám spíš užší, že ona má klasickou 38 nebo 39. No já si užší nohu představuji trochu jinak. :D

      Vymazat
  3. Verunko..ta Longchampka je ve velikosti M? :)
    Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  4. Tie nohavice su uplne uzasne. Zboznujem taku farbu!! a velmi ti pristanu ;)

    http://vypredajoblecenia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně si to sladila :-) Já už v nich taky vyrazila, sice jen na chvílku, ale je to hrozně zvláštní, jak se "přicucnou" na nohu a při sundávání mě z toho hrozně bolí palce, ale snad si zvyknu, nehodlám se jich vzdát :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Mně nepřišlo, že by se přicucly na nohu a palce mi nebolely. :)

      Vymazat
  6. Moc pěkná jemná kombinace, ale ty kalhoty jsou fakt nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  7. Balerínky jsou super! A ten náhrdelník jakbysmet! :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
  8. veľmi ti to pristane,krásne skombinované a máš božské vlasy!!!<3 (milióny žien by pre mne vraždili ;))

    OdpovědětVymazat
  9. moc ti to sluší :-) ty balerínky jsou opravdu nádherné a skvěle jsi to nakombinovala :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Verunko, co Ti na ty fotky mám říct abych se neopakovala? Zkrátka, jsi nádherná a skvěle oblečená. Ty to umíš! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já si furt nejsem jistá, zda se mi ty jejich plastové boty líbí nebo ne... A bála bych se taky nepohodlnosti (ale pro mě jsou jakékoliv balerínky nepohodlné). Každopádně skvěle sladěný náhrdelník a boty, moc hezké a svěží. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se moc líbí, takže jsem do nich šla a navíc na slevomatu byla skvělá cena.
      Děkuji! :)

      Vymazat
  12. Ty kalhoty a balerínky vypadají skvěle :)

    http://pressthebutton.blog.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný náhrdelník :) A botky jsou hezounké :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)