neděle 17. června 2012

Saturday's wedding

preview of outfit

Po delší době jsem se zúčastnila svatby a ještě jedna mě čeká. Ženil se kolega a kamarád mého přítele a co mi nejvíc uchvátilo z celé svatby to byly nevěstiny šaty - jednoduché korzetové, splývavé s vlečkou. Ve vlasech měla jen čelenku a moc jí to podle mě slušelo.
Jinak jsem doma nelítala a nepřemýšlela, co si udělat s vlasy a co si vzít za doplňky. Spíše přítel přemýšlel, jakou si vzít košili a která kravata se k ní hodí. :)
After some time I attended wedding and another waits for me. My boyfriend's colleague and friend got married and I was spirited away by bride's dress - simple corset, flyaway with sweep. She had in hair only headband and she looked beautiful in my opinion.
Btw. I wasn't mad and didn't think what to do with hair and which accesories to wear. But my boyfriend thought which shirt he should wear and which tie looks good. :)

preparations - hair and make-up


22 komentářů:

  1. Měli krásný den. Ráda bych viděla tvůj outfit. Většinou nekritizuji, ale kéž by se svědkyně podívala na sebe trošku kritickým očkem na sebe do zrcadla.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty zelené šaty jsou určo krásné, chci vidět tvůj outfit! :) Teď chodíte všichni na svatby, to není možné. Já chci taky, svatby miluji! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám svatby také ráda a je mi jasné, že na té kamarádky uroním určitě nějakou tu slzičku. :)
      Outfit bude možná dnes...

      Vymazat
  3. Nevěsta má opravdu krásné šaty :) Ukážeš nám i svůj outfit?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukážu. ;) Nevěstiny šaty se podobají představě o mých svatebních šatech.

      Vymazat
  4. Páni, krásné šaty, krásná jednoduchá svatba. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi na ní také líbilo, jednoduchá a nic pompézního. :)

      Vymazat
  5. To muselo být úžasné, těším se na Tebe v plné kráse :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to skvělé. :)
      Nevím, jestli se je na co těšit, ale snad jo a potěšilo mě to!

      Vymazat
  6. Nice pics!! Beautiful day!

    Www.theitaliansmoothie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, té nevěstě to sluší! ♥

    www.blackberrysundae.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Can't wait to see the whole outfit!If you want we can follow also on bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Win a Yosi Samra pair of shoes
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???

    OdpovědětVymazat
  9. Chci vidět, jak jsi vypadala! :)
    Ty šaty nevěsty jsou hezké, ale víc mě zaujal ten dortík :D

    OdpovědětVymazat
  10. Nevěsta má jednoduché šatičky, ale vypadá bombasticky! Takhle je to nejlepší - v jednoduchosti je krása! :)

    OdpovědětVymazat
  11. absolutne nejlepsi outfit!!!!tleskam, opravdu nadhera
    http://sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. I just like the valuable information you provide on your
    articles. I'll bookmark your blog and check once more right here regularly. I'm moderately certain I'll be told lots of new stuff proper here! Best of luck for the following!

    Review my weblog food games

    OdpovědětVymazat
  13. Great goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you are just extremely fantastic. I actually like what you've acquired
    here, really like what you are stating and the way in which you say it.
    You make it enjoyable and you still care for to keep it wise.
    I can't wait to read much more from you. This is actually a great web site.

    Take a look at my weblog; pizza games

    OdpovědětVymazat
  14. For hottest news you have to pay a quick visit the web and on the web I found this website as a finest site for newest updates.


    Feel free to surf to my blog post ... buy followers on instagram

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)