pátek 8. června 2012

Welcome to my closet: Nude wedges and asymetric skirt


Konečně je pátek a já můžu relaxovat. Tento týden byl po pracovní stránce celkem náročný, takže jsem se na víkend těšila od úterý. Včera mi navíc dorazil balíček z Windsorstore a já jsem se ho nemohla dočkat. Objednávala jsem si sandálky na klínku a velikost jsem odhadla dobře (mám 38, americké číslování 7 a právě sedmička mi padla jako ulitá) a asymetrickou sukni. Oboje jsem měla na svém letním wishlistu. Co jste si naposledy koupili pěkného vy?
Přeji všem krásný víkend a doufám, že si odpočinete stejně jako já. :)
Finally it's Friday and I can relax. This week was difficult in job so I looked for the weekend from Tuesday. Yesterday I received even a package from Windsorstore and I couldn't wait it. I ordered wedges sandals and I estimated good size (I have 38, american size 7 and it was riht choice) and asymetric skirt. Both pieces were on my summer wishlist. What did you buy last time?
I wish nice weekend to everybody and I hope you'll relax as me. :)



Nude wedges from Windsorstore
Pink asymetric from Windsorstore

14 komentářů:

  1. Ty jo, pěkně vysoké jsou ty botičky, ale vypadají fakt pohodlně :) A sukýnka - to je moje barva!! Moc se těším na outfity ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevypadaly tak vysoké, ale chodila jsem v nich dnes doma a zatím problém nebyl. Tak uvidíme, jak to bude dál. :) A děkuji!

      Vymazat
  2. omg. they are so cute!
    i really like the wedges , i am looking for a similar pair too!

    xoxoxo


    THE CHIC AND CHEAP BLOG

    OdpovědětVymazat
  3. moc krásné obojí, takovou sukni už chvíli sháním a pořád všude jen černá nebo nějaké barvy, co se mi nehodí :), už se těším na outfity, krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Teda,ty botičky jsou úchvatné a sukně taky jedna báseň ! :-)Už se těším,až se nám v nich předvedeš !

    http://zkusotevritoci.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Páni! Botky vypadají moc dobře! :) Přeji pěkný víkend! Pořádně si odpočiň.

    OdpovědětVymazat
  6. Boty vypadají moc dobře a sukně má skvělou barvu. Těším se na kombinace, variace...

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem zvědavá na outfity s touhle sukní, vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Boty jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  9. krasna sukynka!!!

    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)