čtvrtek 30. srpna 2012

Tuseday's look: Tropical print and white

 
Dnes jsem byla na józe a ze začátku mi to příšlo jako nic nedělání a hlavně hodně pomalé. Čekala jsem, že to žádný fofr nebude, ale když chodíte pravidelně na bo-su a před tím jste 15 bruslili (5-6x týdně) + k tomu posilování, tak se vám to opravdu zdá jako hodně pomalé. A přiznám se, že pří relaxaci na konci jsem na malou chvilku usnula. :) Z pomalejších cvičení mi nevíce vyhovuje pilates a ze zvědavosti jsem začla i cvičení podle Jillian Michaels (ano, vím, že se to objevilo všude, ale já tu nechci rozebírat podrobně) a uvidíme, jaké se dostaví výsledky. Každý den si ale snažím najít půlhodinu na cvičení, protože mi to baví a líbí se mi,když jsou vidět výsledky.
Jak se udržujete v kondici vy?
Today I went to yoga and from the beggining it appearsme so slowly. I expected it wouldn't be rush but if you do bo-su and before it you did figure skating (5-6 times per week) + strengthening, it can appear very slowly. And I confess the fact I slept for a minute. :) I like pilates from slower exercises and I started to exercise with Jillian Michaels (yes, I know it was everywhere but I don't want toanalyse it) and I will see how will be the results. I try to find half an hour for exercise every day because I like it and I like when I see the results.
What do you do for your condition?

 
Ebay peplum top and handbag
Amisu skirt
Only Pink heels
Gifted namenecklace from my sister
Asos and Brandy Melville bracelets 

12 komentářů:

  1. jóga je skvělá!
    ale mrzí mě, že teď na ní nemám vůbec čas.

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka a top mě zaujaly, krásné, tento střih topu sháním již nějaký pátek a pořád na nic cenově přijatelného a pěkného nemůžu narazit,asi taky projedu ještě i ebay :). A máš krásně udělané vlasy. Jo a mimochodem, na Tvé postavě je pohyb znát, mně se moc líbí, že jsi taková pevná a máš svaly, já bych chtěla trochu přibrat, hlavně svaly :),ale vůbec se mi nedaří,asi hrozně rychle spaluju a navíc se mi špatně vstřebávají živiny, mám nějaké problémy v tomto směru, takže je to pro mě skoro nadlidský úkol.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, moc děkuji, ale já bych naopak brala ty tvé nohy. Já chci přes ty moje trochu shodit, ale ne a ne to jít podle mých představ. Už jsem se s tím ale smířila a na světě jsou horší věci. ;)

      Vymazat
  3. Great Look! I love your Floral top

    Love Storm

    OdpovědětVymazat
  4. Topík je boží. A já se udržuju v kondici tak, že když vidím někde fitko, tak do něj jdu. Na hodinku - chvilku běhám, chvilku posiluju. Ale tím, že teď nic pravidelného nemám, tak se to na těle začíná podepisovat...:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uci, na tobě to není vídět - máš postavu jako lusk! :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)