čtvrtek 18. října 2012

Outfit of Tuesday: Peplum top matches with black

 
Zdravím všechny své úžasné čtenáře! Peplum střih mě naprosto dostal a pravidelní čtenáři ví, že jsem si pořídila další takovýhle top, který se dá nosit na podzim a možná i v zimě. Rozhodla jsem se ho zkombinovat s černými slimkami, lodičkami a náhrdelníkem.
Bohužel teď si na nějakou dobu musím cokoliv na krk odpustit, protože mi vyražil nějaký mrcha ekzém a opět nepříjemně svědí. A to mi dnes dorazily dva krásné náhrdelníky...
Hi my lovely readers! I totally fell in love with peplum nad you know I bought another type of this top which I can wear in autumn and maybe in winter. I decided to match it with black jeggins, pumps and necklace.
Unfortunately I can't wear anything on my neck because I've got some tetter and it's rum. And today I received two beautiful necklaces...

 
H&M peplum top and necklace
Only Jeggins
Young Spirit pumps
Missoni Lindex pink bracelet

6 komentářů:

  1. Top je opravdu krásný, sluší ti to. Ty náhrdelníky jedině na rolák, až bude chladněji, nebo na košili. To je otrava tyhle ty zbytečnosti, že? Tak ať to rychle pomine!

    OdpovědětVymazat
  2. Very nice outfit dear. :)

    P.S. What do you think about following each other?
    xoxo

    http://eleganceofluxury.blogspot.it/2012/09/thirty-things-every-woman-shoud-have.html

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se peplumové šílenství úspěšně vyhnulo :D. Ale moc ti sluší. A ať brzy přejde ekzém :).

    OdpovědětVymazat
  4. ten top je perfektní.
    ideserveanewbag.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ten top je fakt pekny...ma ho jedna kolegyne v praci, tak uz jsem po nem pokukovala :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)