neděle 21. října 2012

Snapshots from weekend

New pearl necklace and bracelet, silver necklace with beads
Víkend je pro mě čas, kdy si většinou pořádně odpočinu, lenoším, uklízím, pročtu si většinu oblíbených blogů, dělám, co mi baví (občas i nebaví, ale je potřeba to udělat), vytvořím něco nového (už se na to chystám :)) a hlavně nevstávám hodně brzo jako ve všední dny do práce. Tento víkend byl ve znamení nakupování a vybavování bydlení a odpočinku (snažím se vyležet a být zdravá).
Jak trávíte víkendy vy?
Weekend is time for me when I relax, laze, tidy, read almost all my favourite blogs, do things what I like (sometimes things which I don't like but they need to be done), create something new (I'm going to do it :)) and the main thing I don't have to wake-up early like in week when I go to work. This weekend was in sgn of shopping and equipment of appartment and relaxation (I try to be healthy).
How do you spend your weekends?

One part of my wardrobe - some autumn/winter pieces
Small shopping in Sephora
F&F dress - perfect with colour or black tights
Essie Sugar Daddy and Ikea pink candle
The best chocolate
Clutch as a gift in November Elle, Guess clutch won in giveaway on Marketa's blog

7 komentářů:

  1. Och, och, ty perly a náhrdelník - mé srdce zaplesalo :) Svíček z Ikey mám doma taky hafo a kolem Elle s psaníčkem obcházím už pár dní a jsem neschopná si vybrat barvu :))) Vůbec ta nerozhodnost se mnou teďka cloumá: dneska jsem strávila asi hodinu a půl v CCC vybírajíc stejné boty ve 2 různých barvách. A stejně jsem asi nevybrala dobře...
    Fajn nákupy, Veru, hezky sis nakoupila ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Verunko!
      Elle si určitě kup, to psaníčko je skvělé! A já bývám občas také nerozhodná a pak to tedy trvá hodně dlouho vybat si. :)

      Vymazat
    2. Jsi-li na pochybách, který ze dvou, ber všechny tři....no není to super nákupní pravidlo? ;-)

      Vymazat
  2. Pěkný článek, ten náhrdelník na první fotce je úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A který? :)
      Když jsem uviděla, tak jsem nedokázala rozhodnout a vzal jsem oba.

      Vymazat
  3. super kousky, http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)