pondělí 17. prosince 2012

Outfit of the day: Push-up leggins

 
Ani já jsem neodolala a pořídila jsem si push-up legíny. Tělo podle mě trochu vytvarují, jsou neprůhledné a je v nich teplo. Jen já všechny legíny nedokážu nosit s krátkým hořejškem, takže volba padla na delší tuniku a kardigan. Navíc jsou pohodlně, takže to bude další oblíbený kousek na delší cestování.
I couldn't resist and I bought push-up leggins. They shape body a little bit, they aren't sheer and they're warm. But I can't wear all leggins with short tops, so I matched them with longer tunic and cardigan. Furthermore they're comfortable, so they'll be another more piece for long travelling.

 
Calzedonia leggins
Orsay top
Marco Tozzi boots
Forever 21 bracelet
Elle clutch

21 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Na chodbě jich máme víc, to je pravda. V létě jich ale spousta bývá na balkoně.

      Vymazat
  2. Jestli chceš, zapoj se u mě na blogu do giveaway o límeček:)
    http://vik-ladyla.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway-17122012.html

    OdpovědětVymazat
  3. Taky o nich přemýšlím :-) Myslím, že si k nim delší svršky zvolila dost vhodně, i když ty by sis mohla dovolit i nějaké kratší a nikoho by to nepohoršovalo (na rozdíl od slečen, které právě většinou nosí tričko k pupíku :-D). Mimochodem moje mamka má stejný top :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, za sebe je doporučuji. Pravda cnanní nejnižší, ale jsou to ty nejlepší legíny, co jsem kdy měla.
      No tak vidíš to to s tím topem, já už mám delší dobu, vyhovuje mi právě jeho délka. :)

      Vymazat
  4. Push-up legíny? Já bych potřebovala spíše stahovačky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, ty zmají za úkol zvendout zadek, ne ho zvětšit. :) Jinak i trochu stáhnou a myslím, že ty jsi poslední, kdo potřebuje stahovačky. :)

      Vymazat
    2. stahovacky mozem zas odporucit ja :))) tiez maju za ulohu hlavne zdvihnut ale este k tomu trochu uberu zo stehien a bruska :))) a pod suknou alebo satami to vobec nevidno :))) najlepsie to spojit so silonkami a nosit stahovacie silonky, ktore su aj vhodne na zimu lebo su hrube

      AndreaZ

      Vymazat
  5. ty jo, uvažuji o nich.. momentálně legíny nemam žádné, stejně bych k nim nenosila krátké vršky, to si netroufnu, ale ty jsi to vyřešila moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo! Asi je vyzkousim!! Mrkni na nas blog❤

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadáš dobře! Koukala jsem na ně. Nevadí, když se zeptám jakou velikost máš? Já bych brala tak L, ale prý se vytáhnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky moc!
      Ačkoliv se to možná bude zdát neuvěřitelné, tak mám velikost S. Soudě podle fotek na tvém blogu, tak bych řekla, že ti S-ko bude také sedět. V Calzedonii ti poradí. Sice jsem se do toho soukala jako housenka, ale podle mě je v nich tělo pevnější, jsou příjemné a navíc i docela hřejou.

      Vymazat
  8. Beautiful look!!

    xx from Spain

    Estefanía

    BORN TO BE BLONDE BLOG

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se ani legíny s krátkým vrškem nelíbí, navíc ta tvoje halenka je moc pěkná - takže super :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné! ten top je nádherný. :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)