čtvrtek 21. února 2013

Black and geometric print

 
Neskutečně se těším na příští týden, v pondělí v noci odjíždím na lyže a už se opravdu nemůžu dočkat. Na poslední chvíli jsem objednávala ještě nové hůlky, protože jejich koupi jsem odkládala, ale naštěstí přijdou včas. Takže už to vidím, jak v pondělí přilítnu z práce a budu pobíhat po bytě, abych pobalila vše, co potřebuji a pak nastane boj se zapínáním kufru, ale tak je to u mě téměř pokaždé. :) Ale za těch několik desítek minut "stresu" to stojí. Odměnou bude brázdění sjezdovek, popíjení bombardina a užívání si lyží, které jsem si nadělila k Vánocům a které jsou mimochodem naprosto báječné. 
Lyžujete a pokud ano, chystáte se někam na lyže nebo už jste byli?
I'm looking forward to next week, on Monday in the night I go ski and I can't wait. I see myself on Monday when I come from job and I'll run around appartment to pack all necessary things and then it'll be fight to close my luggage but this is allways by me. :) I'm looking forward to ski on slopes, drinking bombardino and to enjoy ski which I bought for Christmas and which is great.
Do you ski and if yes, do you plan to go ski or have you been somewhere?

 
Hallhuber dress
Topshop coat
Calzedonia tights
Camaïeu booties
Asos handbag
H&M scarf

8 komentářů:

  1. Jů, ta sukně je báječná! Nevím proč mi připomněla mého oblíbeného Kandinskiho a jeho malby :)
    Kam jedete na lyže, Veru? Já shodou okolností jedu taky, už v neděli. Jedu s částí naší letní táborové party do Rakouska do Saalbachu, už jsem tam jednou byla a spokojenost :) Hlavně se těším na ty lidi, jsem s nimi ráda, i když vůbec ne často. Tak se taky těším :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc ti děkuji. :)
      Jedu do Val di Sole do Itálie a jedu s přítelem a s kamarády. Vůbec se ti nedívím, že se moc těšíš. Hezky si to užij a pokud by byly nějaké fotky, tak se určitě ráda mrknu. :)

      Vymazat
  2. Іf you arе goіng for finest contents like
    I do, only pay a visit this web site daily as it provides
    quality cоntents, thanks

    Take a loοk at my web-site :: Tens unit pain relief

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká sukně (šaty). Užij si lyžování!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti. :) Klidně si zalyžuji i za tebe. :)

      Vymazat
  4. Máš pekný blog :) A odteraz aj nového čitateľa :)

    Budem veľmi rada, ak navštíviš môj blog majka-m87.blogspot.com a prípadne followuješ späť :)

    M.

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko, jsem zamilovaná do tvé sukně. Je to takový styl ála šedesátá léta a to já můžu ;-). Užij si hory, ať máš tváře jako slabikáře a přijedeš nabitá energií.
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)