pátek 22. února 2013

Three colours in outfit

 
Zdravím všechny své skvělé čtenáře. Někde jsem se kdysi dočetla, že v outfitu by se neměly vyskytovat více než tři barvy. Občas se mi to daří a občas ne. Jednou z ukázek, kdy se mi to sem tam podaří je tato černobílá kombinace s fuchsiovým kabátem. Každopádně beru módu jako hru, takže si myslím, že ne vždy je potřeba pravidlo tří barev dodržovat. Na druhou stranu zase všeho moc škodí.
Jinak náhrdelník jsem si pořídila na služebce a je to další z kousků, který hezky oživí outfit s dá se dobře kombinovat.
Many greetings for my great readers. I read somewhere, in outfit it should be three colours. Sometimes I can do it and sometimes I can't. One of the first case can be this clack and white outfit with fuchsia coat. I take fashion like a game, so I think it isn't necesarry to keep rule of three colours. On the other side it doesn't look nice fussy outfit.
Btw. this necklace I bought during last bussiness trip snd it's another piece which can change outfit it's good for matching.

 
F&F coat
Forever 21 turtle-neck
Only pants
Camaïeu booties
Asos hadbag

8 komentářů:

  1. Mně se tahle kombinace barev moc líbí, miluji fuchsiovou, ale nejde mi tak dobře k vlasům jako tobě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hі, this wееκеnd is fаѕtіdious in support of me, as this point in time i am геаding thіs ωonderful informative
    post here at my residenсе.

    My web blog :: tens

    OdpovědětVymazat
  3. Beсause the admіn of this wеb sіte is woгkіng,
    no hеsitatіon very shoгtly it will be renоωneԁ, due to its quality contents.


    Also ѵisіt my blog post :: tens therapy
    Also see my page > tens unit

    OdpovědětVymazat
  4. Super kombinace barev, supr kabát. Chtělo by to jen nějaký odvážnější prvek, buď sukni nebo vyšší kozačky, aby to nepůsobilo při Vaší perfektní postavě takovým zahalujícím usedlým dojmem. Jinak chápu, máme zimu.
    Aleš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleši, děkuji za komentář. Mně se kombinace líbí, ale na někoho to může působit usedle, to nepopírám. :)

      Vymazat
  5. Líbí :) Líbí se mi hlavně kabátek :) Ty já miluju :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)