pátek 29. března 2013

Outfit of Wednesday: Touch of bussiness style

 
Venku to zatím moc jarně nevypadá. Ráno jsem zjistila, že máme na zahradě pět centimetrů sněhu. Pohled to byl hezký, ale na můj vkus už zima trvá dlouho. Když mi přišla černá čepice, tak jsem jsem byla přesvědčená, že ji letos na sebe již nevezmu. Chyba lávky. Vytáhla jsem ji ve středu, kdy venku byla zima. Stejně tak jako šedé kostkované šaty, které jsem na sobě měla naposledy asi před rokem a více. Přijel zákazník na audit a to samozřejmě vyžaduje určitý dress code.
P.S. Takto vypadá sestřih, když nemám natočené vlasy. Ve skutečnosti jsem o tolik nezkrátila, jen nechala trochu sestříhat.
It doesn't look like spring outside. In the morning I found out, that we have five centimeters of snow. It was nice view but I think the winter takes so long time. When I received the black beanie, I was convinced that I do't wear it this year. Well I was wrong. I wore it on Wednesday when it was very cold outside. It the same with grey chequerd dress which I war for the last time one year ago. I had customer's audit and it requires dress code.
P.S. This is my hair-cut when my hair isn't curly. In fact I didn't cut hte hair so much.

 
Orsay dress
Edc by Esprit top
Calzedonia tights
Camaïeu booties
Asos handbag
F&F coat
H&M scarf
Solby beanie
 

6 komentářů:

  1. tento elegantní styl ti moc sluší, jen tak dál:). Hezké Velikonoce! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. sivá ti pristane a tento náhrdelník je fajn

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné šaty a náhrdelní, ale nejvíc mě zaujal ten kabátek! ten je dokonalý! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, děkuji. Přitom kabát už mám třetí zimu. :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)