pondělí 29. dubna 2013

First ice-cream of this year

 
Jakmile se začnou venku šplhat teploty výš, tak u mě roste chuť dát si zmrzlinu. Koncem minulého týdne jsem si dala první zmrzlinu za tento rok, vzala jsem za vděk jen nanukem, ale v sobotu jsem si dala točenou a už se těším na tu kopečkovou. Jakmile začne být teplo a na ulicích se čím dál více objevují stánky se zmrzlinou, tak zdravá strana jde u mě stranou. :)
Máte taky rádi zmrzlinu?
As soon as the temperature outside rises up, I've got bigger taste for ice-cream. At the end of last week I had first ice-cream of this year. I had only ice lolly but on Saturday I had twisted ice-cream and I look forward to cop one. As soon as it gets warmer and there are more kiosks with ice-cream, so the healthy food goes aside. :)
Do you like ice-cream?

 
Only pants
H&M top, necklace and lace top
Asos pumps
Ebay handbag
Chanel sunglasses

9 komentářů:

  1. Veru, moc ti to sluší! Opravdu krásný outfit! :-)
    A zmrzlinku miluji! :-) Tento rok jsem už tři měla :-)

    T.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší - krásná silueta postavy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, já minulý týden už také měla chutě :) A dala jsem si točenou nahoře na Americký :) Moc ti to sluší, zaujala mne ta kabelka, nějakou světlou na léto sháním.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam měli pistáciovou a tu já naprosto zbožňuji, stejně jako kopečkovou jogurt-višeň v Martinské v pizzerce. :)

      Vymazat
  4. Zmrzky rád mám, ale spíše ty točené, což jen málokde umí.
    Skoro lepší je nanuk pro mě, ledňáček nebo míša.
    Outfit skvělý!
    Aleš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přesně můj "zmrzlinovo-nanukový" vkus. A pak ještě jahodový Mrož. A točená zmrzlina je dobrá z Opočna, kterou už naštěstí mají úplně všude ;-).

      Vymazat
  5. Verunko, působíš tak krásně jarně a svěže! Zmrzlina a brýle (ách, ty jsou úžasné) jsou třešničkou na dortu.
    PS: hurá, sláva, pošťák s výhrou dorazil. Mockrát děkuju, už se těším, až bude zima ;-)). Vzorečky rozhodně využiju už dřív. Udělala jsi mi velkou radost. Děkuju, děkuju. ♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem moc za komentáře, mám z nich radost. :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)