čtvrtek 4. dubna 2013

Small treats of this week

Wearing mint pants and polka dot top
Člověk by se měl radovat z maličkostí a proč nemít radost jen z toho, že si můžete zalézt do postele s knížkou a číst si (jako já tento týden každý večer :)). Přikládám několik fotek toho, co se mi podařilo zachytit a udělalo mi radost minulý a tento týden.
Man should enjoy tininess and why don't enjoy relax in bed with book and read it like me this week every evening :)). I show you some photos  of treats which I managed to shoot this week.

Mani of this week
Love products from French Bakery - delicious macarons, pear pie and caramel and butter croissant
Some of new pieces in my closet
dinner in El Cid - Spanish Degustation Menu, it was delicious
 

6 komentářů:

  1. Pravda, nejvíc radosti nám přináší vlastně každodenní maličkosti. Jen je potřeba je umět vidět. Děti to umí dokonale :) Ještě že jsem dítě, jinak by mě asi ta chudoba pěkně nudila :-)
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, samé dobroty! :) Ty kalhoty, co sis pořídila, vypadají zajímavě, už se těším, až nám je ukážeš! ;) a Ta manikúra je taky bomba, opravdu povedená! :)

    OdpovědětVymazat
  3. puntíkované věci miluju :) ten top je hezký :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To tretie od dola (neviem čo to je) vyzerá vážne chutne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to italské rizoto s bazalkovým pestem a steakem z lososa. Bylo to výborné. :)

      Vymazat
  5. Skvělé fotky! To jídlo vypadá lahodně a moc se mi líbí tvoje nové kalhoty a kabát! :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)