pondělí 15. dubna 2013

Sunny Monday

 
S roustoucími teplotami venku se u mě probouzí větší chuť více nosit světlé barvy a nehalit se jen do těch tmavých. Černobílá je podle mě nestárnoucí kombinace a jsem velmi ráda, že je jedním z trendů pro letošní sezonu jaro/léto. Poprvé jsem na sobě měla černé balerínky s jemnými cvočky, které jsem si pořídila v zimě ve výprodeji a těšila se, až je budu moct obout ven a nenosit je jen na zkoušku doma.
P.S: Jen při focení mi opět "potrápil" vítr a vlasy lítaly všude. :)
With higher outside temperatures I've got bigger taste to wear more light colours and not to wear only the dark. Black and white is ageless combination and I'm gad it's one of trend of this season spring/summer. I wore black ballerinas with soft studs for the first time, which I bought nwinter in sales and I looked forward to wear them outside and not only on trial at home.
P.S. During shooting I had a problem with wind, my hair was everywhere. :)


Zara top
S.Oliver pants
Forever 21 studded flats and gold bracelet
Missoni Lindex pink bracelet
Asos handbag
Elle sunglasses
 

8 komentářů:

  1. Moc pěkné!! Ty kalhoty a balerínky jsou super. Já jsem šla dneska v zářivě růžové. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty botičky jsou skvělé. Černobílá je vděčná věčná...

    OdpovědětVymazat
  3. Puntíky mám nejradši! :)super kombinace :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná kombinace, se kterou se skoro nedá šlápnout vedle. Já jsem včera v práci natolik postrádala balerínky,že jsem si šla odpo jedny nové pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, zase moc krásná puntikatá kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy bych nevěřil, že zrovna Vám budou slušet balerýny. Geniálně ladí s tričkem (nebo jak se to nazývá?). A pak ty sněhově nebo sněženkově bílé kalhoty nedělají z bílé nudnou barvu. Jsem z toho v němém úžasu.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji všem za komentáře. Mám z nich opravdu radost a vážím si jich. :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)