čtvrtek 30. května 2013

Dots and colours

 
Úplnou náhodou se mi podařilo najít punčochy s velkými černými puntíky, které jsem chtěla už delší dobu a spolu s nimi jsem i objevila černé punčochy, které vypadají na chlup stejně jako legendární House of Holland. Vzhledem k momentálnímu stavu počasí by byla škoda alespoň jedny z nich vzít na sebe. :)
I found tights with big black dots totally randomly, which I wanted quite long and I also found black tights, which are the same as the legendary one from House of Holland. Regarding the weather, it would be shame not to wear one them. :)

Zara top and blazer
New look skirt
Young Spirit heels
Pretty Polly tights
Longchamp handbag
Ebay necklace

8 komentářů:

  1. Hezký elegantní outfit. Moc ti to sluší. Puntíky se mi líbí vždycky. Na mne už bohužel menší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to je taky jedná věc, co s velkými puntíky mám a další zatím neplánuji. A děkuji.

      Vymazat
  2. Ty jsou parádní, víš že já jsem puntíkatý blázen :-D A k tomu hezky pastelově doladěno, moc hezké :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Já vím, že puntíky jsou tvoje srdcovka, ale i moje. :D

      Vymazat
  3. Jsou skvělý ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou teda obří puntíky! :) Já je moc nemusím, ale vůbec to nevypadá špatně. Ty to prostě umíš sladit! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky.
      Já si myslím, že takhle velké stačí na punčochách a hotovo. :)

      Vymazat
  5. Taky se mi moc líbí punčochy:)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)