pondělí 30. září 2013

Boyfriend jeans & red heels

 
Trvalo to déle, než jsem přepokládala, ale podařilo se a v srpnu jsem konečně našla boyfriend jeans podle svých představ. Tehdy ale na nebylo počasí, což mi nevadilo, protože jsem věděla, že si jich užiju dost na podzim. Teprve, když jsem je vzala na sebe, tak jsem pochopila, co na nich všichni mají, jsou totiž neskutečně pohodlné. První kombinace, která mi napadla, když mi přišly, byla s červenými botkami a černým sakem a v hlavě už mám vymyšlené další nápady, jak je zkombinovat.
It tooks longer as I expected, but it came off and in August I finally found boyfriend jeans acc. my ideas. In that time it wasn't weather for them, but nevermind, I knew, I'd wear them in autumn. When I wore them, I recognized why everybody loves them, this type of jeans is very comfy. The first which I had in my head was with red heels and black blazer and I have other ideas, how to match them.

 
Asos jeans
Orsay blazer
H&M top
Siena Style bag
botovo.cz heels

6 komentářů:

  1. stylovo si ich skombinovala... klobuk dolu :-) dziny su naozaj skvele a ked ich vidim aj mne sa vytvaraju v hlave napady :-) prajem ti prijemne nosenie ...

    Keida

    OdpovědětVymazat
  2. Wow! Kombinace přímo parádní, Veru, moc se mi to líbí! :-) Taky mám jasnou představu o svých vytoužených boyfriend džínech, ale nějak je nemůžu v obchodě nějak najít, buď mají děsnou barvu, moc cvoků nebo hrozný díry...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Terko!
      Mrkni na Asos, já už pak v obchodech nekoukala a po pár dnech rozmýšlení objednala tyto. :)

      Vymazat
  3. tohle je tvuj nejlepsi outfit!!!
    kocka!!!
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)