neděle 29. září 2013

Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend

 
V pátek 20.9. jsem byla omrknout Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend. Loňského ročníku jsem se neúčastnila, protože tou dobou jsem dovolenkovala. O to větší jsem měla radost, když jsem měla možnost se toho letošního zúčastnit. Outfit jsem zvolila v mé oblíbené černobílé kombinaci s menší obměnou v podobě flitrované sukně.

H&M skirt and top, Orsay blazer, Calzedonia tights, Young Spirit heels, Siena Style bag
Zúčastnila jsem se přehlídky Sophistic by Veronika a Tereza Vu. Kolekce Sophistic by Veronika je inspirovaná ženou, která by měla být sofistikovaná, sebevědomá a elegantní. Dominovaly jí nabírané sukně šaty. Vybrala bych si z ní hned několik modelů. :) Tereza Vu představila kolekci hedvábného spodního prádla inspirovanou závojnatkami, takže detaily, které se za chůze vznášely fungovaly skvěle.
  
 
Součástí mé vstupenky byl i vstup do V.I.P. sekce, kde jsem naživo viděla Jimmyho Choo. Když jsem ho uviděla, měla jsem co dělat, aby mi nespadla brada. :) Namísto toho jsem na něj ale usmála a on mi úsměv oplatil. Splnil se mi tak jeden z mých módních snů, a to potkat alespoň jednoho světoznámého zahraničního návrháře tváří v tvář.
P.S. Omlouvám se za kvalitu fotek, ale foťák byl tou dobou na dovolené.
 
sám slavný Jimmy Choo
 

2 komentáře:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)