úterý 7. ledna 2014

Blobox


V prosinci jsem se rozhodla zúčastnit Bloboxu, který pravidelně organizuje Bella. Pro ty, kdo neví, co Blobox obnáší, tak se jedná o výměnu balíčků mezi blogerkami (blogerku, se kterou budete měnit, vám přiřadí Bella), které jsou  na určité téma, musí obsahovat alespoň 5 věcí v hodnotě 250 - 300 Kč. V prosincovém Bloboxu mělo být něco červeného, něco třpytivého, něco na zahřátí, něco voňavého a něco s jablkem.
Blobox jsem měnila s Terkou z Marvelous Cabinet. Obsah balíčku byl zabalen v roztomilém růžovém papíře.
A co tedy můj Blobox obsahoval?



 - na úvod to byl milý dopis :)
- čaj Loyd, který jsem dávala i já :)
- vonnou svíčku (původně jsem chtěla dát do toho svého také
tuto, ale nakonec jsem se rozhodla pro jinou a jsem ráda)
- červený lak na nehty NYC (klasický červený lak mi chyběl, takže trefa do černého :))
- hvězdu do koupele, kterou jsem vyzkoušela hned a nádherně voněla
- náušnice s mašličkami, které pěkně jdou k mým novým koženkovým kalhotám


Celkově jsem s obsahem balíčku spokojená, vše z toho využiji a klidně bych šla do toho znovu.
Podle článku o Bloboxu, který jsem četla u Terky soudím, že se jí balíček ode mě líbil. Pokud chcete, tak na něj mrkněte tady
Co vy a podobné swapy - účastnili jste se někdy nějakého a jaký je na ně váš názor?

9 komentářů:

  1. Moc krásný balíček. Já jsem se taky zúčastnila a jsem velice zklamaná!! :-( ale to je o člověku který je přidělen.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem rada, ze se balicek libil. :) Mne Tvuj samozreje take, jen jsem byla trosku zaskocena, ze tam bylo tolik veci, kdyz ja jsem dala jen 5. :D

    OdpovědětVymazat
  3. kráásný balíček, brala bych úplně všechno! :))
    a ty jsi udělala také moc pěkný <3

    OdpovědětVymazat
  4. A ten je opravdu hodně povedený! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny balíček. Aj ja by som taký brala. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že jsi dostala krásné věci! Já se takhle domluvila na jednom swapu a nikdy víc, slečna mě podvedla. Já koupila věci za 400, ona mi poslala staré hrůzy :(

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný balíček :)

    nicolexs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)