středa 15. ledna 2014

Shopping in my closet

 
 
O víkendu jsem se rozhodla uklidit svůj šatník a vzala jsem to pěkně od podlahy a když to uviděl můj muž, tak se raději klidil, aby ho netrefil šlak. :) Vytřídila jsem dost věcí, které byly hlavně onošené nebo jsem je skoro nenosila a neměla je na sobě už hodně dlouho. Plánuji o tom samostatný článek, protože takových tipů není nikdy dost podle mě a s prostorem, kam ukládat všechno oblečení, boty, kabelky apod. určitě nebojuji jen já. Každopádně výsledkem velkého třesku bylo to, že jsem znovu objevila například tento světle růžový top, který jsem loni nosila celkem často a považovala jsem ho za ztracený a tento týden jsem ho na sebe znovu vzala.

 
 
H&M top
Topshop pants
Promod gilet
Camaïeu booties and bracelet
Siena Style handbag

7 komentářů:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)