pondělí 13. ledna 2014

Splatter top and shades of brown


 
Musím říct, že tyto koženkové kalhoty byly skvělou koupí, protože se dají kombinovat se spoustou kousků, které mám ve svém šatníku a baví mě hlavně se světle hnědými kotníčkovými botami.
V obchodech ve slevách mi jinak nic moc nezaujalo, ale ani jsem to tolik nezkoumala. Plánuji si ale pořídit několik věcí, které si chci koupit už delší dobu a nejjednodušší možnost je pořídit si je přes internet.
Co vy a nákupy slevách? Pořídili jste si něco pěkného?
I have to say these pants were great purchase, because I can match them with a lot of pieces from my closet and I like to wear them especially with light brown booties.
I didn't find anything intereseting in the shops but I didn't investigate it so much. I plan to buy some things, which I have on my wishlist and the easiest is way to buy them is the internet.
What about you and shopping in sales? Did you bought something?

 
 
 
H&M top
Marks&Spencer pants
Deichmann booties
DKNY handbag
Bentime watch

5 komentářů:

  1. Mít postavičku jako ty, tak ty gatě taky hrdě nosím:) Sednou ti jak ulité, to je vidět. A Veru, koukám že máš nějaký brutálně dlouhý vlasy :) Kam až je necháváš růst?
    Slevy mě zatím míjejí, mám docela nahuštěný zkoušky a ven se zatím moc nedostanu, ale snad to zvládnu v příštích týdnech - urgentně potřebuji jiné kozačky a s mým obvodem lýtka je i tak problém něco sehnat, takže bych ty slevy uvítala...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, moc děkuji. :) Vlasy rostou tak nějak samy, jen já neměla čas dojít ke kadeřnici. Nechávám to zatím delší a pak se uvidí, jen konečky a patku potřebuju zastřihnout jako sůl. :)
      S kozačkami mám stejný problém, ale nakonec jsem sehnala jedny v Reserved, ale když mi natečou lýtka po dlouhém sezení v práci, tak je peklo je pak pozdě odpoledne dopnout. :-/ Přeji úspěšné hledání. :)

      Vymazat
  2. that top is so cute! i have the dress version

    xx

    http://spoonfulofdiamonds.com
    http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si všimla, že máš ty vlásky krásně dlouhé! Já akorát včera zkracovala o deset čísel ;-) A jsi krásně hubeňoučká v těch kalhotech! Já slevy moc nestihla projít, říkám si o zkouškovém, že budu doma, a učit se, ale pak akorát vybírám oblečení na asosu :D Plánuji se pár věcmi odměnit ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kalhoty ti moc sluší. Ani jsem nevěděla, že prodávají takové pěkné, nikdy tam nic nevidím.
    Krásný outfit!

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)