středa 5. března 2014

Beginning of spring in leopard and black

 
Vypadá to, že k nám pomalu přichází jaro. Na většině blogů vídám, že spousta blogerek už zazimovala kozačky, vytáhla jarní boty a chodí naboso. Já bych to teď bez ponožek ještě nedala, přece jen takové teplo ještě není a navíc třetí týden se mě drží rýma a kašel, kteří se nechtějí bohužel ode mne odtrhnout. Takže tímto se omlouvám i za svůj červený nos a výraz. K tématu bosých nohou mi ještě napadá, jak mohly blogerky mít na fashion weeku v New Yorku holé nohy, když mrzlo až praštělo. Je mi jasné, že outfit vypadá daléko lépe bez punčoch, ale zajímalo by mě, jestli to stojí za to přijít tak o zdraví, nebo jestli náhodou nejsou tyto dámy super odolné vůči mrazům...
Co vy na to? Stojí podle vás za to chodit v mrazech oblečená pomalu jako v létě a riskovat tak svoje zdraví?
It seems the spring is coming. I see on many blogs that a lot of bloggers wintersized the boots, started to wear spring shoes and wear bare legs. Currently I can't wear bare legs, because it isn't so warm and moreover I'm still cold for the third week. So I'd like to apologize for my red nose and my face. To theme bare legs I have an idea, how could bloggers wear bare legs during fashion week in New York, when it was frozen. I know outfit looks better without tights but I'm interested in if it's right to lost the health or if these bloggers are super resitant towards to freeze...
What do you think about it? Is it right to wear bare legs like in summer when it's freeze and risk the health?

 
Reserved biker jacket
Forever 21 gilet
Benetton pants
Camaïeu booties
DKNY handbag

6 komentářů:

  1. Love the leopard gilet!

    Kiss
    Ale

    New post!
    www.thelifeseenfromabove.com

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju, miluju, miluju! Tygratý věci já můžu vždycky a Tobě jako zrzce to hodně sluší:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Luci. Ty jsi taková naše tygřice a leopardí vzor ti sluší. :)

      Vymazat
  3. Jakože fakt naboso? To nechápu! Já běžně nosím punčochy nebo ke kalhotům aspoň silonkové ponožky/podkolenky i v plném jaře, protože ráno je kosa snad vždycky. Netuším, co tím některé slečny sledují, když se vprostřed zimy vypraví ven naboso... tfuj brrrr!
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)