neděle 2. března 2014

Birthday wishlist

 
Protože se blíží moje narozeniny (ach jo, zase o rok starší :)), přichystala jsem wishlist s několika věcmi, které si přeji.
Because of my birthday is coming (yeah, I'm again one year older :)), I prepared wishlist with some goodies, which I wish.
Bílé lodičky jsem si pořídila při své poslední návštěvě F&F Store v Palladiu. V hlavě už mám několik nápadů s čím je zkombinovat, už jen chybí, aby to opravdové jaro přišlo, když už zima byla na nic.
I bought white pumps during my last visit in Prague. I have many ideas, how to match them and I miss coming og real spring, if the winter wasn't real.
O Naked paletce přemýšlím už delší dobu, rozhodovala jsem se mezi jedničkou a trojkou. Nakonec jsem rozhodla pro jedničku, protože k mému typu jde lépe a kdo říká, že si pak nemůžu pořídit i Naked 3. :)
I think about Naked palette long time, I decided between the one and three. After all I decided for the one, bacuse it fits me better and who says I can't buy also Naked 3. :)
Při brouzdání na Fleru jsem objevila krásné vintage kabelky u uživatele Limi. Jednu z nich bych ráda vlastnila a líbila by se mi i mini kabelka s Audrey. Nejsem ale schopná se rozhodnout, kterou kabelku bych si vybrala (líbí se mi totiž hned čtyři), takže jsem "nenápadně" dala svému muži tip na dárek, pokud neví, čím mi obdarovat. :)
When I surfed on Fler, I discovered beautiful vintage hadnbags at user Limi. I'd like to own one of them and I'd like to have also mini purse with Audrey. I'm not able to decided, which one I want (I like the four these bags), so I gave a tip for a gift to my man, if he doesn't know, what to give me. :)
Spodní prádlo od VS asi nepotřebuje komentář. Mám už vyzkoušeno, že kalhotky od VS vydrží opravdu hodně dlouho.
The underwear from VS doesn't need comment. I know that panties from VS survives almost everything.
Poslední věcí je korektor od Nars. Ze všech stran na něj slyším jen pět ódy, ale nejspíš si ho pořídím sama...
The last thing is Nars creamy concealer. I hear great feedback from everywherem but I buy it probably by myself...

6 komentářů:

  1. Pěkný wishlist :) Na ty kabelky na Fleru jsem koukala a některé jsou úplně úžasné! Jinak se chci zeptat, ty VS kalhotky se dají koupit v kamenné prodejně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Videla jsem je V jednom obchode v pasazi na nam. Republiky, ale zda je tam jeste maji, to nevim... Jinak mrkni na aukro, tam jsem je kdysi objednavala ja a ted to vezmu nejspis pres stranky VS

      Vymazat
  2. Kouzelný wishlist! Teď si tu Audrey kabelku nemohu koupit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky, Marti. Proc si ted kabelku s Audrey nemuzes koupit? :)

      Vymazat
  3. Milá Verunko, mám pocit, jakobys tenhle "wishlist" vytáhla přímo z mé hlavy (nebo z mého roztouženého srdce?) ;-). Všechny věcičky, které si přeješ, jsou dokonalé a moc se k Tobě hodí. Jsem zvědavá, jakou si nakonec pořídíš jako první. ;-)
    PS: taky mám v březnu narozeniny, tak budeme muset bouchnout šampáňo a pořádně to oslavit. ;-)
    Už předem Ti přeju, ať zdravíčko zase slouží a jsi v kondici.
    Tvá Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivinko, děkuji za krásný komentář. Nějak ty naše narozeniny určitě oslavit musíme. :)
      Co si pořídím, uvidím až podle toho, jestli třeba nebudu z wishlistu něčím obdarována, ale vidím to určitě na kabelku od Limi a paletku nebo korektor. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)