pondělí 24. března 2014

Dark blue in sunset

 
Tmavě modré kalhoty s lurexovou nitkou, které vidíte na fotkách, jsem si pořídila v zimě ve slevách za směšnou cenu a jsem přesvědčená o tom, že je na jaře ještě hodně vynosím.
Poprvé jsem je zkombinovala s klasickým béžovým trenčkotem, jednoduchým bílým tričkem, černou kabelkou a celé to doplnila trochu výraznějším náhrdelníkem a brýlemi.
Skvěle budou podle mě vypadat i s bílými lodičkami, které jsem si před časem pořídila. Takže doufám, že se počasí umoudří, abych mohla lodičky vytáhnout, co nejdříve, protože momentálně nejpoužitelnějšími a nejpraktičtějšími botami do počasí, které teď panuje, jsou mé holinky Hunter.
Co říkáte na kalhoty, líbí se vám?
Dark blue pants, which you can see on photos, I bought in winter sales for a funny price and I know I'll wear them a lot in spring.
At first I matched them wtih classic beige trenchcoat, basic white t-shirt, black handbag, little statement necklace and sunglasses.
They'll look great with white pumps, which I bought before couple of weeks. So I hope the weather will be better soon, because I want to wear the white pumps and currently the most practical shoes to weather, which is outside, are my Hunter wellies
What think about the pants, do you like them?

 
Orsay trenchcoat
Camaïeu pants
Mel ballerinas
H&M necklace
Tezenis t-shirt
Siena Style handbag
Aldo sunglasses

6 komentářů:

  1. Kalhoty jsou moc pěkné :) A kabátek také, je takový univerzální. A co ti tedy závidím, je ten krásný náhrdelník, nikdy se mi nedaří takový sehnat, samé drahé všude...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Tento náhrdelník nebyl drahý, zkus mrknout na ebay. ;)

      Vymazat
  2. krasny outfit!! libi se mi kabatek v teto delce:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Já si myslím, že delší by mi zkracoval, není to Burberry, ale zatím slouží dobře. :)

      Vymazat
  3. Kalhoty vypadají dobře, ale mě ještě zaujaly i brýle.

    www.missalexy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)