sobota 29. března 2014

DIY: Handbag refresh

 
Po delší době jsem tu s dalším článkem na téma DIY a brzy se můžete tešit na další.
Dnes vám chci tedy ukázat jak obnovit starou kabelku.
Šedou koženou kabelku jste na mě mohli již několikrát vidět. Objevila jsem ji asi před třemi lety v jednom second handu téměž zadarmo. Bohužel stáří se na ní podepsalo, ale mně se jí ještě vyhazovat nechtělo, takže jsem rozhodla, že ji trochu předělám.
Potřebovala jsem: černou barvu na kůži, štětec,
kamínky na zdobení, lepidlo, pomerančové dřívko nebo špejli.

 
Nejdříve jsem celou kabelku odmastila a potom natřela černou barvou, ta se dá sehnat v papírnictví nebo v hobby marketu. Barvu je zapotřebí nechat důkladně zaschnout. Natírala jsem ji po částech a vždy nechala danou část zaschnout alespoň 24 hodin. Po tom, co byla kabelka celá natřená a barva zaschlá, rozmístila jsem si kamínky a ty pak začala postupně lepit. Kamínky jsem pořídila na stránkách Wander&Hunt, protože na Ebay ani na Etsy mi žádné natolik nezaujaly a už v minulosti se mi líbily kamínky, které Geneva používá na své DIY projekty. Lepidlo jsem použila E6000 (pořízeno na Ebay) a nanášela jsem ho na kamínky pomocí pomerančového dřívka, u kterého mi vyhovuje zkosená část na jedné straně a na druhé to, že je do špičky. Opět jsem nechala zaschnout a teď už se těším, až si kabelku vezmu na sebe. :)
Co vy na to? Renovujete starší věci, které se vám nechce vyhazovat, ale už se na nich podepsal čas?
 
 


6 komentářů:

  1. Ty kamínky jsou roztomilé a nová barva kabelce taky prospěla (chvilku jsem přemýšlela jestli tu odlišnou barvu na druhé fotce dělá světlo a foťák, ale po přečtení to bylo jasný:) ). Kdo je prosím tě Geneva? Předpokládám nějaká DIY/fashion blogerka...?
    Jo a já nerenovuju, nemám na to nervy, představivost a šikovné ruce, to spíš mamka se čas od času do něčeho pustí... ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Geneva píše blog A pair and spare, který je zaměřený hlavně na DIY.
      Já když něco dělám a nejde mi to, tak se taky vztekám a bílá krajková sukně skončila v průběhu tvorby dvakrát v koutě. :-D

      Vymazat
  2. Looks so beautiful <3

    Love Minnja

    www,minnja.de

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, tuhle kabelku z tvých článků dobře znám, a i když jsem ji měla ráda i před proměnou, úplně žasnu, jak pod tvýma šikovnýma ručkama zkrásněla! Parádní nápad a ty jsi moc šikovná (a trpělivá) ;-). Takovou kabelku už bych nedala z ruky ;-).

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)