středa 19. března 2014

Grey mood


 
 
 
Veselé barvy nosím ráda a obzvlášť na jaře a v létě. Včera bylo u nás ale zataženo a já měla náladu na šedou barvu. Takže jsem sáhla automaticky pro proužkovaných šatech, šedých punčochách, béžovém trenchi a celek doplnila balerínkami a černou kabelkou.
Mimochodem tyto balerínky jsou jedním z nejnovějších přírůstků v mém botníku a poslední dny je vůbec nesundavám z nohou. Je to i tím, že jsem si v neděli nakopla při waltzu palec (nevypadá to vůbec hezky) a tyto botky mi netlačí seshora na právě na palec. Opět se mi potvrdilo, že botky Mel jsou skvělé a krásně voní. :)
I like to wear colour mostly in spring and in summer. Yesterday it was cloudy and I had a mood for grey colour. So I automatically wore stripped dress, grey tights, classic trench and everything match with ballerinas and black handbag.
Btw. these ballerinas are one of the newest shoes in my shoe closet and last days I always wear them. It's also because I injured left toe finger during dancing waltz (it doesn't look nice at all) and these shoes are perfect because of no press on my toe finger. So this is confirmation the Mel shoes are great they smell so good. :)


 
 
 Orsay trenchcoat
F&F dress
Tezenis tights
Mel flats via Zoot
Siena Style handbag
vintage scarf
Deers brooch
Matthew Williamson for Lindex bracelet

6 komentářů:

  1. Moc hezké,šaty krásné,Melky bych taky brala varna deseti :-) A co teprve ta tvoje krásná postava... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Terko. Na Melky mrkni ba Zoot, ještě je tam mají a občas se objeví i na Slevomatu. :)

      Vymazat
  2. Velice ti to sluší. Krásné šaty! Určitě na tebe troubili řidiči.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak napříč mé slabosti pro jelínky mě výjimečně něco uhranulo ještě víc, a totiž ten šátek na kabelce. Moc často se mi nelíbí, mám pocit, že je to kýčovité; možná díky barvám, jaké slečny u kabelek a šátků nosí, možná díky způsobu uvázání, ale tohle je vydařené. Působí to hodně přirozeně, nic násilného. Palce hore :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za krásný komentář. :) Mně se šátky na kabelkách líbí, ale neumím je moc vázat. :-D

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)