sobota 22. března 2014

One year older

 
A je to tady, opět jsem o rok starší. Neberu to jako tragédii, ale jako fakt, se kterým se člověk musí dřív nebo později stejně smířit a i stárnutí má svá pozitiva. Letošní narozeniny jsem oslavila v poklidu. S mužem jsme zašli na večeři, dali si zelené pivo (protože 17.3. byl St. Patrick's Day), dostala jsem od blízkých osob krásné dárky a všechna ta přání, která jsem obdržela, mi moc potěšila.
Když jsem přemýšlela, co si vzít na večer, volba padla na krémovou tylovou midi sukni, která mám celkem dlouho a až na narozeniny jsem ji měla poprvé na sobě. Teď mi napadá, že tato tylová sukně byla prvním kouskem v midi délce v mém šatníku a už teď vím, že nějakou midi si určitě pořídím.
It's hear, I'm one year older again. I don't take it as tragedy but as a fact with which has to man make it up and also even aging has its positives. This year I celebrated my birthday with my man, went to the dinner to restaurant, had a green beer (because of St. Patrick's Day), I received beautiful gifts from people, who are very close to me and I was happy from all congratulations, which I received.
When I thought, what to wear evening, I chose the cream tulled midi skirt, which I bought quite long time ago and wore it for the birthday. I found out this tulled skirt is the first in midi length in my closet and now I know I purchase another midi again.

 
Ebay skirt
Lindex top
Elle clutch
Tezenis tights
Mel ballerinas

8 komentářů:

  1. Promiň ale tenhle outfit je otřesný. Zplácané páté před deváté...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý má jiný vkus. Mně to splácané nepřijde. Co bys změnil/změnila? Ráda si nechám poradit. :)

      Vymazat
  2. Všechno nejlepší! Hodně štěstí, zdraví, lásky a úspěchů! Tedy já na stárnutí moc pozitiv nenacházím...snad žádné :-) Ovšem být v tvém mladém věku, tak ještě možná ano - ještě zraješ :-) Sluší ti to, hlavně kombinace poutníků a tylové sukně!

    OdpovědětVymazat
  3. máš nádhernou sukni, miluji tuto délku a střih!!

    OdpovědětVymazat
  4. Dodatečně všechno nejlepšííííí, Veru! :-* @->-- Ať se ti daří ve všem, co si zamaneš, a ať jsi pořád zdravá!
    A díky za inspiraci. Pořád vymýšlím, v čem napříště vyrazit na swing a myslím, že v tomhle bych možná mohla. A dokonce to ani nemusí být tak drahé, jak některé fajnové padesátkové šatičky :) Supr, dík za tip :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Verunko. :) To jsem ráda, že se outfit líbí a vždycky potěší, když někoho alespoň trošku inspiruji. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)