sobota 15. března 2014

Pink midi skirt

 
Dlouho jsem váhala nad tím pořídit sukni v midi délce. Nakonec jsem ale neodolala a pořídila si tuto v baby růžové. Ačkoliv jsem jsem měla v plánu obléknout ji poprvé s holými nohami, nakonec jsem ji vzala na sebe v tomto týdnu s černým základem a novými balerínkami, kterými jsem tak rozšířila svoji malou sbírku bot Mel. Myslela jsem si, že midi délku vzhledem ke své výšce budu moci nosit jen s podpatky, ale i s balerínkami vypadají podle mého názoru dobře.
Co vy a midi délky?
I was thinking about purchase of skirt in midi length long time. I didn't resist and bought this one in baby pink. Thought I planned to wear it at first with bare legs, after all I wore it this week with black base and new ballerinas, with which I added to my small collection of Mel shoes. I thought I can wear midi length only with heels with regard to my height but it looks goody even with ballerinas in my opinion.
What do you think about midi length?

 
Topshop skirt
Tezenis top and tights
Mel ballerinas
Siena Style handbag
Aldo sunglasses
Oriflame necklace
 

9 komentářů:

  1. Jsem moc ráda, že jsi se připojila, protože ti to ohromně sluší. Sukně je krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Nad týmito skukňami sa v poslednej dobe rozplýývam :) Obidvujem všetky vysoké žienky, ktoré si môžu dovoliť ich nosiť, ja by som v nich vyzerala ako v mechu :( Zvolila by som k nej skôr opätky, aby ti zbytočne neskracovali krásne dlhé nohy. Veľmi sa mi páči farba a balónový strih a to ako si ju nechala vyniknúť s čiernym topom :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si taky jednu midi sukni pořídila, přijdou mi hrozně hezký. Ale mám pocit, že pokud to není mini, tak lidi držkujou, co to mám za babskou sukni. Tahle je krásná a střih Ti moc sluší, takže Ty se toho bát nemusíš:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Je úžasná, ta barva i textura!! A i k balerínkám vypadá dobře, alespoň na Tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí spojení barev v outfitu světlé a tmavé :)

    Nicole blog

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem za krásné komentáře. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo, tak na tuhle délku bych asi neměla odvahu. I když mám jednu podobně dlouhou, ale dělá trochu jiný tvar, ale i přesto jsem si vyslechla pár poznámek na nevhodnost vzhledem k věku. Nicméně dělá z tebe dámu a přitom to díky barvě nepůsobí vůbec usedle, takže supr. :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji, Verunko. :)
    Na okolí nehleď, pokud se v ní cítíš dobře, tak ji nos. Podle mě je to o tom, že v lidech je zakořeněno, že tyto délky nosily dříve ženy v určitém věku. Stačí kouknou na blog Atlantic Pacific, Bee ví, jak midi délky nosit. :) Ráda bych viděla jakou sukni máš ty. ;)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)