pondělí 17. března 2014

V peřinách

Sympatická Téra mě nominovala do TAGu ohledně postelových otázek, jelikož chtěla znát mé peřinové návyky. :) Tak snad se nebudete nudit a já vám opět odkryji kousek svého soukromí.
 
 
Bez čeho neodcházím do peřin?
Stoprocentně bez měkkých ňuchňacích fluffínkovatých ponožek a svého muže. Vím, že ponožky nejsou nijak ohromně sexy, ale s ledovými nožkami se mi usíná dost špatně a stejně tak, když mám usínat sama. Prostě jakmile mám spát sama, tak čtu tak dlouho, dokud mi knížka nebo časopis nespadnou na hlavu. Mimochodem k usínání potřebuji klid a tmu, takže si libuji, že po přestěhování máme okna ložnice do zahrady, za kterou už je jen pole, takže nám nic do oken nesvítí.

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?
Výraz sansoussi pro svůdné noční prádlo slyším poprvé, Sanssouci znám leda tak zámek ve Francii. Mezery ve vzdělání si musím tedy doplnit. Takže svůdné cosi na spaní nosím jen, když je horko, po většinu roku spím tzv. tlumiči vášně (jak to nazvala Terka), tj. pohodlné pyžamo a k tomu samozřejmě ponožky, ty nesmějí chybět. :) Můj muž nic nenamítá, pro něj by byl obrovský tlumič vášně, kdybych do postele naběhla sice ve svůdném spacím úboru, ale zato ledová a zmrzlá a nasoukala se tak k němu pod peřinu, abych se ohřála.
Momentálně nejoblíbenější jsou modré kalhoty s Eiffelovkou a bílé basic tričko k nim.
 
 
 
Kniha?
Několikrát do týdne si něco před spaním přečtu a je jedno, jestli je to časopis nebo kniha. Teď mám rozečtenou knížku "Francouzky netloustnou". Nejhorší je, když čtu knížku, od které se nemohu odtrhnout, nebo jak jsem již už zmiňovala, když mám spát sama, to mi pak musí čtivo opravdu spadnout na hlavu, abych přestala. :)
 
 
Kosmetický rituál?
Tady se ode mne nic zajímavého nedozvíte. Akorát si namažu rty, nohy, které pak šoupnu do ponožek a ruce. Nohy nešoupnu do ponožek proto, abych si nezamazala peřiny, ale protože je mám téměř pořád studené. Ono s tlakem 90/70 to ani jinak nejde...
 
 
Chrápu?
Zarytě budu trvdit, že ne. Tedy normálně ne, ale jakmile mi skolí smrtelná choroba na sedm a já mám totálně ucpaný nos, tak podle svého muže prý zařezávám "pěkně". Samozřejmě bych si přála vypadat ve spánku jako andílek, ale s hlavou po většinu času zabořenou do polštáře tak asi rozhodně nevypadám.:)
 
 
Snídaně do postele?
Jo brala bych jí, ale před tím si musím vyčistit zuby. Zní to divně, ale já opravdu nedávám snídat s nevyčištěními zuby, s divnou pachutí v puse a navíc na noc nosím rovnátka. Takže když jde muž chystat snídani, tak já vklouznu do koupelny, vyčistím zuby a pak čekám, až přinese snídani a jeho smažená vajíčka nebo francouzský toast to je mňamka.
 
Teď bych měla někoho nominovat a napadá mi namátkou z těch, co ještě nominovány nebyly, Janina, Dáša a Vivi. Samozřejmě pokud má i někdo další chuť pokračovat v tomto TAGu, tak může, dejte odkaz, ráda se mkrnu. :)
 
A jaké jsou vaše zvyklosti v peřinách? :)

8 komentářů:

  1. Ty odpovědi se ti moc povedly. Hezké! Je prima se něco dozvědět a tak zajímavé, že každá to máme jinak.

    OdpovědětVymazat
  2. :-) tlumiče vášně jsou prostě nejlepší :-D

    OdpovědětVymazat
  3. No, pokusím se něco sepsat, ale nevím, možná by to byla docela nuda :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, moc se mi libi potisk na pyzamku, jsou to jen kalhoty, nebo i vrsek? A odkud ho mas, prosim? Dekuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to jen kalhoty a kupovala jsem je v F&F store v Palladiu.

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)