čtvrtek 8. května 2014

Love letters


Dnes vám chci představit další nový přírůstek ve své skříni a je jím po nějaké době opět sukně.
O víkendu jsem zasedla k šicímu stroji a začala jsem tvořit. Jedno odpoledne a další parádní kousek, který určitě hodně vynosím, je na světě. :) Ten potisk látky je jednoduše nádherný.
A po delší době jsem měla chuť na mixování vzorů s potisky, takže jsem jednobarevný top doplnila proužkovaným svetříkem.
Jak se vám sukně líbí?
P.S. Omlouvám se za kvalitu fotek, ale fotili jsme jiným foťákem a já i přesto s vámi chtěla sdílet tento outfit.:)
Today I'd like to introduce further new piece in my closet an it's again skirt.
At the weekend I set to the sewing machine and started to create. It took one afternoon and theone perfect piece was finished.
After long time I had mood to mix print and pattern, so I matched simple top with striped cardigan.
How do you like the skirt?
P.S. I want to apologize for the Quality of photos but we shooted with another camera than we use normally and in spite of that I wanted to share with you this outfit. :)



 
DIY skirt
Camaïeu top and bracelet
H&M cardigan
F&F flats
DVF handbag


8 komentářů:

  1. Na tenhle post se sukni uz jsem se tesila, sukne je opravdu krasna :-)
    Kombinace s prouzky je zajimava, takova neobvykla, ale po zakoukani se na fotky mi to k sobe pasuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Proužky ke mně prostě patří a chápu, že někomu nemusí být tato kombinac po chuti.
      Ale mám přichystaný i druhý outfit, kde už jsem nechala vyniknout sukni a zbytek outfitu je jednobarevný. :)

      Vymazat
  2. to jsi sila sama?? panejo sikulka :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jedna Francouzko! :-) Moc ti to sluší a sukně je naprosto úžo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo Marti, se začnu červenat. :) Moc děkuji, zvlášť od Tebe jako od šicí guru (alespoň pro mě) to opravdu potěší.:)

      Vymazat
  4. sluší ti to :) ta sukně je geniální! :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)