čtvrtek 28. srpna 2014

Wedding inspiration: Dress



Od začátku, co jsme začali plánovat svatbu jsem věděla, že nechci žádné velké šaty, kterým přezdívám dortové. I přesto jsem ale zašla podívat se do půjčoven a nějaké šaty jsem i vyzkoušela, ale žádné mě nezaujaly ani se mi nelíbily a navíc mi byly všechny velké. 
Takže jsem se rozhodla, že si je nechám ušít a cenově to vyšlo nastejno jako z půjčovny. Pokud se i vy máte představu, jak by vaše svatební šaty měly vypadat a nikde v půjčovnách je nemají, nechte si je ušít. 

Podle těchto šatů jsem si nechala ušít ty své.
Acc. this dress was made my wedding dress.

4 komentáře:

  1. Krásné. Ty mé by ale vždy končily 50cm nad zemí.

    OdpovědětVymazat
  2. ja si tie svoje tiež dám ušiť :) ale to je ešte veľmi ďaleká budúcnosť

    OdpovědětVymazat
  3. Please, please, if your English is not good enough, then don't write in English! What's the point, it's beyond me! You are Czech for heaven's sake! Or at least leave have it proofread by a native speaker if you absolutely have to write in another language. Please!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Byla jsem na tom úplně stejně. Akorát já jim říkám šlehačkové.:)) Já jsem se ještě nakonec rozhodla pro délku ke kolenům (především kvůli párty na zahradě - nechtěla jsem je mít ucourané) a vyšly mě cenově i lépe. Jen teď nevím, co s nimi - dát je pryč je mi líto a zabírají půl skříně.:))

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)